HalldirV2 Skrevet 21. august 2018 #1 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg er på min siste whiskysnurr i ferien, og jeg føler en slags takknemlighet. Kanskje er det rett og slett en sentimental følelse, jeg har tross alt plaget dere en stund nå. Nok vissvass, jeg er oppriktig glad i dette forumet, på en bisarr måte. Jeg er også glad i det fleste av dere, de av dere som jeg deler enkelte standpunkter med, men også de av dere som irriterer vettet av meg. Jeg ville ikke hatt et KG uten dere! På sett og vis, for en sær faen som meg, så er forumet her en måte å boble av på. SÅ, jeg hever feriens siste glass til ære for dere, både fjonge fruer og herremenn, klovner og andre krypdyr. Måtte dere gå en strålende høst i møte f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #2 Del Skrevet 21. august 2018 30 minutter siden, HalldirV2 skrev: Jeg er på min siste whiskysnurr i ferien, og jeg føler en slags takknemlighet. Kanskje er det rett og slett en sentimental følelse, jeg har tross alt plaget dere en stund nå. Nok vissvass, jeg er oppriktig glad i dette forumet, på en bisarr måte. Jeg er også glad i det fleste av dere, de av dere som jeg deler enkelte standpunkter med, men også de av dere som irriterer vettet av meg. Jeg ville ikke hatt et KG uten dere! På sett og vis, for en sær faen som meg, så er forumet her en måte å boble av på. SÅ, jeg hever feriens siste glass til ære for dere, både fjonge fruer og herremenn, klovner og andre krypdyr. Måtte dere gå en strålende høst i møte f Når blir første whiskyglass etter ferien? 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 21. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2018 7 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Når blir første whiskyglass etter ferien? 🤪 Hehe, før helgen antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #4 Del Skrevet 21. august 2018 2 timer siden, HalldirV2 skrev: Hehe, før helgen antar jeg. Ikke lenger nei 😉😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå