AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Jeg har prøvd å handle etter råd og tips, men hele tiden føles det feil, selv om fornuften sier at erfarne mennesker bør høres på. Jeg blir sittende igjen med en følelse av å ha ting ugjort. Svakheten min er at får andres tanker om meg for lett inn "under huden". Jeg gjør det folk flest råder til. Men så er jeg like lite klok da.. men jeg lurer på om det er mulig å reagere annerledes enn de fleste på ting. For jeg synes ofte at folk lager mye mer drama enn nødvendig. Folk er så opptatt av å være viktig, og at det kan være derfor de ofte overdriver erfaringer og "historier" ? Utroskap er en ting, og jeg skjønner at folk blir sinte hvis de er glad i partner. Men jeg opplevde det nemlig selv, og slapp ikke en tåre. Vi hadde vært sammen i 3 år. Det siste året var kanskje følelsene begynt å forfalle, og på slutten av vårt siste sa han at han hadde møtt en ny. Det var bare et sjokk på sekundet. Jeg ble egentlig bare lettet, for da slapp jeg å såre han en gang til (hadde avvist han en gang før vi ble sammen). Jeg hadde gått siste året og vi levde bare som venner. Jeg hadde begynt å vært emosjonelt utro allerede, men var aldri utro med de mennene og det var bare avstandsforelskelser. Det var menn jeg visste aldri ville bli mine typer. Så jeg flyttet lykkelig ut, fant meg jobb i ny by. Kjæresten min hadde jo vært utro litt den siste tiden. De fleste ville vel fort reagert med masse drama og drittslening ? Kan nevne at jeg, han og den nye dama er venner og ble det med en gang. Han er også enig i at folk lager drama av ingenting. Jeg faller aldri for "den populære mannen". Hvis han eksisterer så tydelig som det nevnes her inne da. Var vitne til slike tidlig i 20-årene, men de gikk etter helt andre jenter og jeg likte dem ikke likevel. Anonymkode: 5ec9e...4ac
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å handle etter råd og tips, men hele tiden føles det feil, selv om fornuften sier at erfarne mennesker bør høres på. Jeg blir sittende igjen med en følelse av å ha ting ugjort. Svakheten min er at får andres tanker om meg for lett inn "under huden". Jeg gjør det folk flest råder til. Men så er jeg like lite klok da.. men jeg lurer på om det er mulig å reagere annerledes enn de fleste på ting. For jeg synes ofte at folk lager mye mer drama enn nødvendig. Folk er så opptatt av å være viktig, og at det kan være derfor de ofte overdriver erfaringer og "historier" ? Utroskap er en ting, og jeg skjønner at folk blir sinte hvis de er glad i partner. Men jeg opplevde det nemlig selv, og slapp ikke en tåre. Vi hadde vært sammen i 3 år. Det siste året var kanskje følelsene begynt å forfalle, og på slutten av vårt siste sa han at han hadde møtt en ny. Det var bare et sjokk på sekundet. Jeg ble egentlig bare lettet, for da slapp jeg å såre han en gang til (hadde avvist han en gang før vi ble sammen). Jeg hadde gått siste året og vi levde bare som venner. Jeg hadde begynt å vært emosjonelt utro allerede, men var aldri utro med de mennene og det var bare avstandsforelskelser. Det var menn jeg visste aldri ville bli mine typer. Så jeg flyttet lykkelig ut, fant meg jobb i ny by. Kjæresten min hadde jo vært utro litt den siste tiden. De fleste ville vel fort reagert med masse drama og drittslening ? Kan nevne at jeg, han og den nye dama er venner og ble det med en gang. Han er også enig i at folk lager drama av ingenting. Jeg faller aldri for "den populære mannen". Hvis han eksisterer så tydelig som det nevnes her inne da. Var vitne til slike tidlig i 20-årene, men de gikk etter helt andre jenter og jeg likte dem ikke likevel. Anonymkode: 5ec9e...4ac Jupp. Verden hadde vært et mye bedre sted om folk tok til vettet og forsto at drama ikke er godt for noe. Men de klarer ikke styre seg. De har 0 selvkontroll og tror det hjelper å hyle og bære seg. Anonymkode: 7d6cf...8ed
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jupp. Verden hadde vært et mye bedre sted om folk tok til vettet og forsto at drama ikke er godt for noe. Men de klarer ikke styre seg. De har 0 selvkontroll og tror det hjelper å hyle og bære seg. Anonymkode: 7d6cf...8ed men har jeg rett i at det er veldig vanlig å lage veldig mye av ingenting? Jeg er heller ikke fan av dette jævla "gå videre, blokk på sosiale medier" maset. Jeg har aldri blokket, men har villet se sannheten og klart å gå videre likevel. Blokkerer jeg er jeg redd jeg mer vil gå og vente på at han finner en måte å ta kontakt på, mens irriterende mennesker bare garanterer til ts "det er funker! " . Jeg er sikkert arrogant, men jeg elsker litt arrogante mennesker. Da de som mener at andre er arrogante, bare er furtne og prøver å gi arrogante dårlig samvittighet. Jeg liker ikke å være nedlatende til folk altså, men jeg er visst arrogant nok til å tro jeg kanskje er litt mer fredelig enn snittet på disse områdene. Anonymkode: 5ec9e...4ac
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Og så synes jeg visst at de som er "alles favoritt" ofte ikke så pene som de andre synes. Altså, jeg er ikke den som alltid går etter den som er mindre populær, men "alles favoritt " blir ofte kjedelig. Anonymkode: 5ec9e...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Alle ære til deg ts 👍er selv fredfull og lager aldri drama (sorry om det høres ut som selvskryt) jeg og flere har lidd under urettferdig bitterhet. Anonymkode: 2c260...a38
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle ære til deg ts 👍er selv fredfull og lager aldri drama (sorry om det høres ut som selvskryt) jeg og flere har lidd under urettferdig bitterhet. Anonymkode: 2c260...a38 Urettferdig bitterhet? Føler jeg fikk noe å skrive om her, må vite hva du mener. Anonymkode: 5ec9e...4ac
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 men hvordan kan man fungere så annerledes enn mange? biologien vet da ikke hvordan "folk flest" fungerer og liksom bestemmer at jeg skal bli født motsatt. grunnen til at jeg ikke har et sånn kjempe stort nettverk og danner nære forhold er fordi folk flest ikke er så spennende. folk blir fort slitsomme og "enkle". men jeg har jo venner, og noen har man diverse forhold til. noen har jeg jobbforhold med, vennskapsforhold og noen slår jeg av en prat med av og til.. Anonymkode: 5ec9e...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå