AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Er det noen som har positive erfaringer med det? Tvillinger på 3 år som er våkne hver bidige natt, flere timer. Ikke noe som plager dem, annet enn at de er våkne. Hjelper ikke å ha dem i senga vår engang. Blir så sliten og lei. Har nesten lyst til å si opp jobb og melde meg ut av alt og bare ssove hele dagen. Vet selvsagt at det ikke går da, men det hadde vært fantastisk sånn som ting er 😭 Trodde virkelig søvnsituasjonen skulle vært bedre rundt tre år. Sover ikke på dag. Går i barnehage og sovner stort sett fort på kveld. Har dog gjort den tabben at jeg sitter inne hos dem til de sovner 😑 Anonymkode: 67afb...e01 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Jeg kjenner til det. Komplett umulig å få de til å ligge i sengen. Jeg flyttet mine på hvert sitt rom når de var fire år men det hjalp ikke, de løp bare inn til hverandre. Vi skaffet oss katt og det var populært. De ville gjerne ha katten i senga og lærte fort at katten ikke ville være der når de tumlet rundt så da ble det stille for pus var viktigere enn tøys og fjas. Anonymkode: c933b...783
Ulrikke Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Jeg ville prøvd å legge dem på hvert sitt rom... Sjansen er ihvertfall til stede for at de ikke vekker hverandre like fort om den ene først våkner... 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har positive erfaringer med det? Tvillinger på 3 år som er våkne hver bidige natt, flere timer. Ikke noe som plager dem, annet enn at de er våkne. Hjelper ikke å ha dem i senga vår engang. Blir så sliten og lei. Har nesten lyst til å si opp jobb og melde meg ut av alt og bare ssove hele dagen. Vet selvsagt at det ikke går da, men det hadde vært fantastisk sånn som ting er 😭 Trodde virkelig søvnsituasjonen skulle vært bedre rundt tre år. Sover ikke på dag. Går i barnehage og sovner stort sett fort på kveld. Har dog gjort den tabben at jeg sitter inne hos dem til de sovner 😑 Anonymkode: 67afb...e01 Når de holder på slik så hadde jeg tatt den ene på eget rom og den som blir vekket på vårt soverom. Vi har alle tre på samme rom, men de sover natten igjennom med mindre de har noe som plager dem en natt i blant. Du må finne løsninger som fungerer hos deg både praktisk og menneskelig. Nå holder du på å klikke av søvnmangel og det er ikke godt for noen. Gjør det du må, for å få nattero. Anonymkode: 940aa...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 Venninna mi hadde dem på hvert sitt rom så snart de begynte å sove i vanlig seng. Hun så ikke vitsen med at de skulle sove sammen bare fordi de var tvillinger. Å de finner nå roen uten at den andre må være der. Anonymkode: 73733...ff8 2
Vera Vinge Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 Det blir jo som med andre søsken, mao jeg ville ikke latt dem sove på samme rom hvis de vekker hverandre. Jeg hadde gjort hva som helst for å sikre nattesøvnen best mulig, altså. Hos oss har vi voksne lagt oss med hvert vårt barn ved urolige søvnperioder hos barna, alt for å sove og for å unngå at noen vekker hverandre unødig. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #7 Skrevet 21. august 2018 8 timer siden, Vera Vinge skrev: Det blir jo som med andre søsken, mao jeg ville ikke latt dem sove på samme rom hvis de vekker hverandre. Jeg hadde gjort hva som helst for å sikre nattesøvnen best mulig, altså. Hos oss har vi voksne lagt oss med hvert vårt barn ved urolige søvnperioder hos barna, alt for å sove og for å unngå at noen vekker hverandre unødig. Dette! Anonymkode: 99f94...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå