lucky Skrevet 15. mars 2005 #21 Skrevet 15. mars 2005 Gratulerer med barn i magen, og sååå gøy, spesielt siden dere har prøvd så lenge Også er du jo så heldig at din mor skal sy kjole, og dermed kan tilpasse den akkurat til deg. Det er jo så mange stilige gravidkjoler og sikkert mange brudekjoler og Og for en utstråling man får med barn i magen , og med et bryllup i tillegg, så vil jo du få dobbelt opp du
Gjest Melk Skrevet 15. mars 2005 #22 Skrevet 15. mars 2005 Da vi tittet på ulike fotografer da vi skulle gifte oss, så vi en dame som var gravid på bryllupsfotoene. Hun var så nydelig! Lang hvit ettersittende kjole med havfrueavslutning, og en knallrød tykk chiffongaktig kåpe med hengende armer utenpå, som var åpen foran slik at den hvite magen stakk ut. Knall røde blomster. Fotografen sa bruden bevisst ville at magen skulle synes, for barnet var så ønsket og gjorde dagen til en ekstra stor glede.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #23 Skrevet 15. mars 2005 Jeg bli uventet gravid og vil være 5 mnd på vei når vi gifter oss.. Det kan vel ikkje ha vore så veeeeldig uventa om de har prøvd i 1,5 år då?
Coria Skrevet 15. mars 2005 #24 Skrevet 15. mars 2005 Gratulerer! Jeg skal også være gravid brud. Vi skulle egentlig gifte oss i juni, men da hadde jeg vært over seks måneder på vei, og det passet ikke så godt med opplegget vårt. Men nå er det i april, og med et opplegg der vi ikke trenger å gjøre så mye selv. Og kjolen er kjøpt med snøring, så jeg krysser fortsatt fingrene for at det skal gå bra.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #25 Skrevet 15. mars 2005 Det kan vel ikkje ha vore så veeeeldig uventa om de har prøvd i 1,5 år då? På et vis var det det.. Vi hadde slakket av på prøvingen for at det ikke skulle kræsje med bryllupet, og ventet ikke og bli gravide akkurat nå. Men, når den lille nå er på vei ar alt bare fryd og glede... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #26 Skrevet 17. mars 2005 Tror ikke akkurat det er vanlig at magen kommer senere med nr 2. Det er vel heller omvendt! Tja, en venninne av meg var enorm i 3. måned..Nå syns det såvidt at hun er gravid i 5. måned..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #27 Skrevet 17. mars 2005 Jeg vil ha magen nå jeg! Og jeg er nå bare 6+1.. Hehe.. :-)
Gjest Xavia Skrevet 17. mars 2005 #28 Skrevet 17. mars 2005 Tja, en venninne av meg var enorm i 3. måned..Nå syns det såvidt at hun er gravid i 5. måned.. :o Hvordan går det an? Å være stor i måned 3, og nesten ikke synlig i måned 5??
Snutus Skrevet 18. mars 2005 #29 Skrevet 18. mars 2005 :o Hvordan går det an? Å være stor i måned 3, og nesten ikke synlig i måned 5?? Det var vel snakk om to forskjellige svangerskap går jeg ut ifra.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #30 Skrevet 19. mars 2005 Den eldre generasjonen i familien har ofte bestemte meninger om graviditet og bryllup, men yngre mennesker tenker nok ikke så mye over det. Slik jeg ser det er det to drawbacks med å kombinere graviditet med bryllup. 1. Å ikke føle seg vakker på sin egen bryllupsdag og risikoen for å være dårlig (kvalm,svimmel etc.) 2. Shotgun-wedding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå