Gå til innhold

Faiso (34) har ett barn på alle klassetrinnene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke hvordan de har råd til det. Spesielt når hun med stor sannsynlighet ikke jobber. 

• Liker 10
Skrevet

Staten Norge betaler, for disse som ikke bruker prevensjon. Ja, her kan de komme og bidra med befolkningsveksten.:nordvesta:

Anonymkode: 0d518...3b4

• Liker 9
Skrevet

Syns ikke det er noen gladsak.

Barna er for all del uskyldige, men hva om vi alle fikk 10 barn? Med fare for å bli stemplet for noe, så hadde det iallefall vært bedre om mora var norsk. 

Vi trenger uansett ikke befolkningsvekst da vi er nok folk her i verden.

• Liker 11
Skrevet

Jøss

Anonymkode: 1a422...cbe

Skrevet

Og tenk på all den spennende kulturen de beriker oss med. Èn kan ganges med 10, 20, kanskje 30. Familieforøkelse + familie/slektgjenforening. Her går det raskt, fra Norge til Norabia. Jammen godt å bli kvitt den norske kulturen.

Anonymkode: 0d518...3b4

• Liker 9
Gjest Stella Rose
Skrevet

Ja, de må ha det travelt.....

Skrevet

10 barnetrygder og full enkepensjon. Har nok over 40 000 mnd denne damen. Men 10 barn å mette, kle på, skolesaker, bursdager, jul ect. For en jobb. Håper barna er snille og hjelpsomme.

Anonymkode: 46e11...48b

• Liker 3
Gjest Nina1975
Skrevet

Regner med at moren er bak til venstre, hun ser jo like ung ut som de to jentene til høyre. Tror nok ikke jeg hadde sett like fresh ut etter å ha fulgt 10 barn på skolen😂😂

Skrevet

For noen fordømmende holdninger det er her. Her er det en dame som har planer om å studere til sosionom, og dermed bli en skattebetaler. Hun har ingen planer om å snylte på sosialen, som enkelte her antyder. Har dere lest hele saken angående henne eller bare overskriften ?

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, sommermor skrev:

For noen fordømmende holdninger det er her. Her er det en dame som har planer om å studere til sosionom, og dermed bli en skattebetaler. Hun har ingen planer om å snylte på sosialen, som enkelte her antyder. Har dere lest hele saken angående henne eller bare overskriften ?

Har ikke VG+ så jeg får ikke lest..

Anonymkode: aa43a...a13

• Liker 2
Skrevet (endret)
15 hours ago, AnonymBruker said:

Pluss artikkel. https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/rLj168/faiso-34-har-ett-barn-paa-alle-klassetrinnene

Men 34 år å 10 unger. Hun bidrar til befolkningsvekst. 👍

Anonymkode: 3dee6...c6c

Stakkars henne og stakkars barna.

Men vi må huske på at det ikke er så mange hundre år siden det var vanlig med slike ungeflokker i Norge også - i familier med norske nordmenn fra Norge. Riktignok døde gjerne halvparten før de ble voksne, da.

Endret av T-Rex
  • Liker 4
Skrevet

Mannen må ha 2-3 jobber for å ha råd til å fø på alle de ungene.

Anonymkode: 10f8e...6ef

• Liker 1
Skrevet

Spekulativt av VG å kjøre en slik sak. Årsaken kan man se i kommentarfeltet i denne tråden.

Anonymkode: a441c...af4

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Spekulativt av VG å kjøre en slik sak. Årsaken kan man se i kommentarfeltet i denne tråden.

Har denne tråden et kommentarfelt? Hvor da?

• Liker 2
Skrevet

Litt vel tidlig å putte hijab på jentene..

Anonymkode: 04b2e...226

• Liker 9
Skrevet
29 minutter siden, T-Rex skrev:

Stakkars henne og stakkars barna.

Men vi må huske på at det ikke er så mange hundre år siden det var vanlig med slike ungeflokker i Norge også - i familier med norske nordmenn fra Norge. Riktignok døde gjerne halvparten før de ble voksne, da.

Sitatet er ment som en illustrasjon og ikke for å angripe deg på noen måte @T-Rex ;) Stor fattigdom og mange barn var vanlig i Norge for langt mindre enn hundre år siden og den siste store hungersnøden i Norden hvor svært mange mennesker døde fant sted for 150 år siden. Og slik kunne jeg ha fortsatt med mange eksempler. Poenget mitt er at jeg blir skremt over hvor historieløse mange nordmenn er! 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, T-Rex said:

Har denne tråden et kommentarfelt? Hvor da?

"Spekulativt av VG å kjøre en slik sak. Årsaken kan man se i kommentarfeltet i denne tråden."

Skjønte du det nå?

• Liker 1
Skrevet

Poenget mitt er at når redusert barnedødelighet ikke følges opp med prevensjon, får vi et problem.

• Liker 5
Skrevet

Det er en sånn familie på våre barns skole også, og ungene er klin like. Det ser ut som de har fått klonet en ny utgave hvert år :) Driftig dame dette, vel? Ti unger pluss studier. Tar av meg hatten! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...