Gå til innhold

Berry alloc høytrykkslaminat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring i forhold til kvalitet etc? Det skal visst være det beste laminatet på markedet.. På forhånd takk!

Anonymkode: f9149...258

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring i forhold til kvalitet etc? Det skal visst være det beste laminatet på markedet.. På forhånd takk!

Lurer på det samme så følger med her!

Skrevet

Vi har berry alloc i ett rom og pergo laminat som er billigere i et annet lignende rom i huset. Av de to ser pergo fortsatt ut som nytt, mens berry alloc gulvet er tydelig slitt og har "åpnet" seg litt i noen skjøter. Kan jo være mange tilfeldigheter, men når vi bytter det gulvet neste år blir det pergo. 

Anonymkode: 7f30c...270

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har berry alloc i ett rom og pergo laminat som er billigere i et annet lignende rom i huset. Av de to ser pergo fortsatt ut som nytt, mens berry alloc gulvet er tydelig slitt og har "åpnet" seg litt i noen skjøter. Kan jo være mange tilfeldigheter, men når vi bytter det gulvet neste år blir det pergo. 

Anonymkode: 7f30c...270

Er begge på soverom? Kan jo være at det har kommet litt mer fuktighet på berry alloc gulvet.

Anonymkode: 00295...de3

Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Vi har Bety Alloc og jeg elsker det! Vi har det i gangen og det tåler alt!

Skrevet

Har Berry Alloc i stua og kjøkkenet, kjempe fornøyd tåler alt.

Anonymkode: 26a3c...f61

Skrevet
På 21.8.2018 den 15.48, Bøff Eløff skrev:

Vi har Bety Alloc og jeg elsker det! Vi har det i gangen og det tåler alt!

Her og. Det er lett å dra inn småstein i gangen, og jeg har opplevd å tråkke på en stein og høre det knase. Tenkte at "der ble det hakk i gulvet", men når jeg børstet bort støvet viste det seg at det var steinen som hadde knust litt. Gulvet var like helt. :fnise:  

Anonymkode: f2ed2...a42

• Liker 1
Skrevet

Vi har Berry Alloc i Grand Avenue-serien på kjøkken, stue og soverom. Dritlekkert (hvis jeg får si det selv ;) ) og like fint etter et års bruk - er klin umulig å få riper eller hakk, uansett hva vi mister. Og det kommer med livstidsgaranti i private hjem, så kvalitet bør virkelig ikke være et issue

Skrevet
4 timer siden, Høna79 skrev:

Vi har Berry Alloc i Grand Avenue-serien på kjøkken, stue og soverom. Dritlekkert (hvis jeg får si det selv ;) ) og like fint etter et års bruk - er klin umulig å få riper eller hakk, uansett hva vi mister. Og det kommer med livstidsgaranti i private hjem, så kvalitet bør virkelig ikke være et issue

Hvilken farge har dere? 😊

Skrevet

Vi har Berry Alloc høytrykkslaminat i så og si hele huset (canyon lys eik tror jeg fargen heter). Det tåler veldig mye, men absolutt ikke alt. Vi har et hakk fra en gang jeg mistet en smørkniv og et fra en gang da fireåringen pakket opp en sykkel i bursdagsgave og mistet den ned på gulvet. I tillegg har vi tre blankskurte flekker der samboeren skrubbet med den ru siden av en svamp for å få bort noen malingsflekker 😆 Men vi er veldig fornøyde. Vi har det også i yttergangen, og det funker supert 👍

Skrevet (endret)
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken farge har dere? 😊

Via Veneto, likte nyansene og syntes den var fin fordi det var en del «liv» i den uten at det virket kunstig :) 

14 timer siden, bib_84 skrev:

Vi har Berry Alloc høytrykkslaminat i så og si hele huset (canyon lys eik tror jeg fargen heter). Det tåler veldig mye, men absolutt ikke alt. Vi har et hakk fra en gang jeg mistet en smørkniv og et fra en gang da fireåringen pakket opp en sykkel i bursdagsgave og mistet den ned på gulvet. I tillegg har vi tre blankskurte flekker der samboeren skrubbet med den ru siden av en svamp for å få bort noen malingsflekker 😆 Men vi er veldig fornøyde. Vi har det også i yttergangen, og det funker supert 👍

Har dere en annen type/ dårligere kvalitet e.l? Nettopp fordi det å miste en kniv i gulvet er «vanlig» testet vi faktisk for dette. Vi ba om få med oss en prøve hjem på aktuelle gulv, og mistet en syl-skarp kniv på gulvene nettopp for å se hvor lett de fikk hakk og skader. All parkett fikk superstygt hakk, på Berry Alloc Grand Avenue var det umulig å lage hakk. Er derfor nesten «imponert» over at du har fått hakk fra en smørekniven 🧐 (Men skal også innrømme at vi har lagt billig høytrykkslaminat tidligere (husker ikke leverandør) hvor vi fikk hakk med en gang. Så det er kvalitetsforskjeller også på ulike laminat.)

Å få med en prøve hjem var også smart for å se hvordan gulvet så ut i eget hus, det blir noe annet i lyset hjemme enn i det flombelyst varehuset

Endret av Høna79
Skrevet
14 timer siden, bib_84 skrev:

Tror det er reklamasjonsak altså.. 

Skrevet
21 timer siden, Forundret.. skrev:

Tror det er reklamasjonsak altså.. 

Det med kniven eller skureflekkene? 

De flekkene er ikke reklamasjonssak, og hakket etter kniven er uansett så lite synlig at vi ikke orker å bytte ut gulvet for det :)

Skrevet
22 minutter siden, bib_84 skrev:

Det med kniven eller skureflekkene? 

De flekkene er ikke reklamasjonssak, og hakket etter kniven er uansett så lite synlig at vi ikke orker å bytte ut gulvet for det :)

Det med kniven. 

• 3 uker senere...
Skrevet

bumper denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...