Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Kom over nettsiden til BC Company (http://www.bccompany.no/) og synes klærne deres er kjempestilige. Har lyst til å bestille noe, men er litt usikker da det virker som om de er veeeldig treige med levering (jmf. gjesteboka deres). :-?

Noen som har erfaring med BC Company? Burde jeg bestille eller styre unna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt derfra endel ganger, og er veldig fornøyd. Syns ikke de noe treigere enn andre...

Skrevet

Åkei, så det er ikke sånn at du må vente 3 måneder før du får klærne?

Skrevet

3 måneder?? Jeg fikk klærna etter 2-3 uker.

Skrevet

Ja, utrolig nok er det folk som har fått de så seint. :-? Er derfor litt skeptisk til å bestille.

Men 2-3 uker høres jo greit ut da. Får håpe dette er vanlig leveringstid. Digger nemlig klærne! :)

Skrevet

Enig, de har utrolig mye fint der. Har alltid vært fornøyd med klærne derfra!

:P

Tror ikke du skal bekymre deg over at det skal ta lengre tid enn noen få uker. Står jo også at normal leveringstid er 2 uker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mye fine klær ja, men jeg fant ingen måletabell som kan fortelle meg om klærne passer og hvilken størrelse jeg må ha. Fins det?

Skrevet

Jeg har bestilt litt klær på BC Company! De har mye som ser kult ut, men noen av klærne hadde helt feil fasong enn jeg hadde forstilt meg. Men hvis du blir misfornøyd så kan du bare sende i retur og få penger eller noen andre klær tilbake, så det er ingen problem! Fort og billig å bestille!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har faktisk på meg et dongeriskjørt fra BC Company nå. :lol:

Det er like fint som på katalogbildet, men størrelsen stemte ikke. Bestill mindre størrelse enn det dere vanligvis bruker, det er min erfaring

:sjarmor:

Skrevet

Jeg måtte også bytte til en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker på bc. Har bestilt en del skjørt og topper der og vært veldig fornøyd.

Når det gjelder levering har jeg alltid fått varene innen 2-3 uker, men sendte bestilling over nett en gang som jeg aldri fikk. Det er lenge siden så sannsynligvis har de ordnet opp i det nå.

Skrevet

Takk for svar, dere! :) Tror jeg tør å bestille nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :D

Jeg er veldig fornøyd med bccompany..de er tiktignoke litt treige..men det overlever man :)

Skrevet

Jeg har heller ingenting negativt å si om BC.company,og klærne deres er rå stilige :D Jeg synes de var temmelig kjappe jeg,hvertfall i forholdt til H&M Rowells og lign.

Sjåpp i veiiii :D

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Tok ca. to og en halv måned før jeg fikk varene mine. Da opplyste de på telefon at det kunne ta litt tid, men jeg synes likevel det var alt for lenge å vente. Samtlige av de "tykkere" gensrene jeg har bestilt har vært store i størrelsene, men det finnes en størrelsestabell i katalogen som sikkert kan være grei om man gidder å måle...

PROFIT synes jeg er alt for kjedelig. Selv om det er slik at alle PROFIT plaggene skal koste under 200 kr, synes jeg at plaggene er såpass nøytrale og kjedelige at om jeg vil ha et slikt plagg stikker jeg heller innom H&M og kjøper et tilsvarende plagg for halvparten av disse 200 kronene...

• 5 år senere...
Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Hei

Kor blei det av BC Company? Likte klærne der og handlet der, men nå finner eg ikkje dei nokon plass? Noen som vet?

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Hei

Kor blei det av BC Company? Likte klærne der og handlet der, men nå finner eg ikkje dei nokon plass? Noen som vet?

Leiter etter dei eg også,kommer ikke inn på nettsiden heller!

finnes dei ikke lenger??

Gjest Gjest
Skrevet
Leiter etter dei eg også,kommer ikke inn på nettsiden heller!

finnes dei ikke lenger??

Jeg likte veldig godt de klærne,og bestilte mye der før,fra 1990-tallet og utover.Så etter en bestilling,kom det brev i posten om at merket skulle legges ned,men at de håpet på å kunne gjenoppstå senere..Det var det siste jeg hørte om BC Company,desverre.. :gråte: Håper det kommer tilbake!Såvidt jeg vet var dette et svensk merke.Kanskje de fortsatt eksisterer i Sverige?

Gjest Gjest
Skrevet

Bestilite også mye derifra på 90-tallet.

Likte klærne mye bedre enn de gjengse katalogene og bruker fortsatt endel av plaggene jevnlig.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Siv_*
Skrevet

Hvor ble BC Company av?

En av de bedre katalogene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...