AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Del Skrevet 20. august 2018 Hei alle sammen! Første gangen jeg skriver her og håper virkelig at dere ønsker å hjelpe/svare meg:) Jeg er er en jente på 16 snart 17 år som da har en kjæreste. Vi har begynt å utforske sex sammen. Når vi har prøvd å ha sex får jeg bare penisen halveis inni. Han har en gjennomsnittelg penis. Når han kommer halveis inni er det akkurat som det er en vegg der. Jeg lurer fælt på hva dette kan være. Når han prøver å gå lenger inni gjør det veldig vondt. Jeg klarer helt fint å stappe både 2 og tre fingre inn i skjeden uten problemer. Har også en dildo på omtrent samme lengde, kanskje litt mindre enn penisen hans. Den går også fint inni. Er det vondt fordi musklene strammer seg og det er den «veggen» jeg kjenner eller kan det være noe annet? Er jeg ikke kåt og våt nok? Er det normalt at det er sånn de første gangene? Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: a59a0...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #2 Del Skrevet 20. august 2018 Prøv glidemiddel Anonymkode: 80092...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #3 Del Skrevet 20. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen! Første gangen jeg skriver her og håper virkelig at dere ønsker å hjelpe/svare meg:) Jeg er er en jente på 16 snart 17 år som da har en kjæreste. Vi har begynt å utforske sex sammen. Når vi har prøvd å ha sex får jeg bare penisen halveis inni. Han har en gjennomsnittelg penis. Når han kommer halveis inni er det akkurat som det er en vegg der. Jeg lurer fælt på hva dette kan være. Når han prøver å gå lenger inni gjør det veldig vondt. Jeg klarer helt fint å stappe både 2 og tre fingre inn i skjeden uten problemer. Har også en dildo på omtrent samme lengde, kanskje litt mindre enn penisen hans. Den går også fint inni. Er det vondt fordi musklene strammer seg og det er den «veggen» jeg kjenner eller kan det være noe annet? Er jeg ikke kåt og våt nok? Er det normalt at det er sånn de første gangene? Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: a59a0...96d Riktig. Mer forspill, vær trygge på hverandre, slapp av, pass på å være våt. Han blir nok klar før deg. Anonymkode: 72323...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #4 Del Skrevet 20. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Riktig. Mer forspill, vær trygge på hverandre, slapp av, pass på å være våt. Han blir nok klar før deg. Anonymkode: 72323...9fe Men det er akkurat som at jeg ikke klarer å åpne musklene. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg er 100% trygg på han og stoler på han og vil virkelig gjøre det med han. Anonymkode: a59a0...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 20. august 2018 #5 Del Skrevet 20. august 2018 Glidemiddel er nok løsningen og nok forspill før penetrering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå