AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Sitat Ny forsking frå Universitetet i Oslo viser at dei fire 10.-klassingane slett ikkje er åleine. Forskar Tove Stjern Frønes fortel at urovekkande mange 15-åringar har få strategiar for å ta seg fram på nett. – Generelt er navigasjonsferdigheitene på eit svært lågt nivå. https://www.nrk.no/hordaland/forskar-slar-alarm_-_-15-aringar-slit-med-a-finne-fram-pa-nett-1.14171119 Vi snakker jo om "de digitale barna", de som har vokst opp med internet, sosiale media osv. Så dette syntes jeg var ganske overraskende? Dette forklarer i hvert fall div. tråder med spørsmål om skoleoppgaver, som burde vært lett å google seg fram til her på KG. Sitat – Dette er kompetanse som er heilt naudsynt som vaksen. Ein kan risikere at det oppstår eit digitalt klasseskilje basert på dei ressursar som finst i heimen. Både når det kjem til å gje råd og opplæring i nettvett, kjeldebruk, kva for nettsider ein kan stole på, og korleis ein skal navigere og orientere seg om vanlege tekstar på nett. Her i huset har vi gjort det til en lek nærmest, når vi lurer på noe - hvor gammel kan en måse bli - å ikke bare google, men også få barna til å sjekke hvem som har skrevet svaret. Er det noen som vi kan stole på? Og hvor kan vi finne ut det vi lurer på? Hvem kan noe om det vi vil vite? Anonymkode: 2c55d...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå