Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har vært ute i dag på shopping tur, for å lete etter en ny kåpe til våren.

Endret av bedheadmelissa
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke bekymre deg :)

Forstår at det er frustrerende. jeg er riktignok litt mindre enn deg, men opplever ofte å bli frustrert.

Noen dager kan jeg passe klær i størrelse 36 eller S, mens andre ganger må jeg opp i størrelse L eller størrelse 42/44 :o

Dette har til og med skjedd i samme butikk!

merkelig system de har på klærne sier jeg bare.

Er du fornøyd med det du ser i speilet så gi blaffen i størrelselappen ;)

Skrevet
Ikke bekymre deg :)

Forstår at det er frustrerende. jeg er riktignok litt mindre enn deg, men opplever ofte å bli frustrert.

Noen dager kan jeg passe klær i størrelse 36 eller S, mens andre ganger må jeg opp i størrelse L eller størrelse 42/44  :o  

Dette har til og med skjedd i samme butikk!

merkelig system de har på klærne sier jeg bare.

Er du fornøyd med det du ser i speilet så gi blaffen i størrelselappen ;)

Ja, det er sant du sier, Gjest. Men ikke lett nå man vil bare har en ny kåpe og så ble det så mye bråk! Tror jeg skal prøve på Popin, de har mye fine kåper og der har jeg hatt lykke mange ganger før når det gjelder jakker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, du får ha lykke til i allefall.

Du vil nok finne en stilig en! :)

Skrevet

Vet AKKURAT hvordan du har det! Jeg var også i byen idag, men ingenting passet jo. Enten for lite eller så ble formen helt feil. Jeg bruker bare 38 i bukser, men i overdeler 42/XL. Endte opp med å kjøpe meg en veske, pengbok, ting til håret og makeup. :roll:

Skrevet

.... Og heldige er dere som har råd til det.... Shopping... *Sukke*

Gjest Gjesta
Skrevet

Stor klem fra shopping-irriterte Tex også, som skal ha nye klær, og er str 38 i livet, 42 i lårene, 36 tommer i lengden og 44-46 over puppene...... Morsomt...... :evil:

Skrevet

Når man har råd til å shopppe, da skjer dette. Ikke så veldig mye å misunne :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet ikke åssen det er med deg, men jeg er stort sett samme størrelsen enten jeg har penger å shoppe for eller ikke.

Gjest Lilleulv
Skrevet

vet du hva? jeg har mange ganger når jeg må ha Large i klær tenkt "herregud, hvordan får de som er litt store/kraftige kjøpt klær??" Jeg er ei slank jente, og når jeg må ha Large, da sier det seg selv at det er noen som må få problemer et sted...

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis noen hadde gått gjennom str i klesskapte mitt, hadde de trodd jeg var litt ...forvirret antageli. Jeg har klær i alt fra 36 til 46, og alt passer.

Det er helt håpløst med strørrelsene på klær, alt må prøves og det meste må syes om litt for å sitte skikkellig

Gjest Anonymous
Skrevet

kanskje det hadde vært lettere å finne klær hvis dere slanket dere litt? :wink:

kanskje dette kan være en pådriver for å gå ned noen ekstra kilo før sommeren? ikke vondt ment, men jeg synes ikke klærne i butikkene i dag er for små, de har heller blitt større synes jeg................ :veldigsur:

Gjest Gjesta
Skrevet

kanskje dette kan være en pådriver for å gå ned noen ekstra kilo før sommeren? ikke vondt ment, men jeg synes ikke klærne i butikkene i dag er for små, de har heller blitt større synes jeg................ :veldigsur:

Ja, fortell meg hvordan jeg kan slanke bare lårene og puppene, uten å gå ned noe som helst på magen, så skal jeg gladelig slanke meg så klærne sitter bedre.......

Jeg har bluser i str 36 som passer, og bluser i 44 som passer, jeg har bukser i 38 som passer og bukser i 42 som passer..... Men jaggu har jeg leita etter dem også!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker alltid M eller 38 jeg. har ikke et plagg i en annen størrelse, og M passer meg alltid :)

Skrevet
Jeg bruker alltid M eller 38 jeg. har ikke et plagg i en annen størrelse' date=' og M passer meg alltid :)[/quote']

Heldig du er som ikke sliter med å finne klær som passer, men det er neimen ikke lett når man har litt størrelse på brystene f. eks.

Skrevet

Mange forskjellige butikker har du besøkt? :roll:

Gjest Daniella_
Skrevet

Næmmen. Er det en liten gjest på fære igjen?

Jeg er relativt slank, og i enkelte butikker må jeg opp i strl Large selv, så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre.

Ellers så kan du vel begynne med å dra til deg leppa? :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mor påstår at størrelsene jevnt over har forandret seg siden hun var ung - en str 38 er sannsynligvis egentlig 36, og så videre. Vi blir lurt til å tro at vi er større enn vi er. :-?

Og hvorfor kan ikke alle butikkene ha klær som følger samme system? Sukk..

Jeg har selv ingen store problemer med å finne klær (bortsett fra at bukser ofte er for lange og overdeler for vide over brystet). Skjønner veldig godt frustrasjonen blant enkelte av dere, mine klesproblemer er jo bare blåbær, og likevel blir jeg ofte irritert.

Gjest Catwoman
Skrevet

" Jeg er unik. Siden de lager så lite klær som passer min kropp, kan det jammen meg ikke finnes mange som er som meg :-) "

Tenk sånn neste gang dere sliter med å finne klær som passer nettopp dere, så virker det ikke så ille lenger likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...