lucky Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Vi tenkte å benytte idèen til rutti her med denne teksten i invitasjonene: Det hendte i de dage, at ….. han sagde: ”……, vil du være min? Thi, dersom du sier ja, vil jeg alltid være din”. Derfor kan Dere nok forstå, at ------------------------------------- til……. kirke …… må, for det er her vielsen klokken 14 mellom ……………… og …………. skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, på …… klokken 17, med riktig å feste, så denne dag blir en av ….. og …… beste. Hjertelig velkommen! Svar innen …….. Vi har tenkt å avslutte festen i halv3-tiden. Er det noen som har forslag til hvordan vi kan skrive dette slik at det passer i teksten over?? :klø:
rutti Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 trenger dere skrive det i invitasjonen da? Flott tekst dere har valgt, vi oxo:)
Sweetpea Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 Er det nødvendig å skrive noe om det da?? Som regel så pakker gjestene sammen og drar hjem en stund etter at brudeparet har takket for seg.. Det er i alle fall sånn de har vert i de bryllupene jeg har vert i, men ikke sikkert det er sånn i alle!!
Flo* Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Kommer vel litt an på hvor dere skal ha festen. Er det på et hotell stenger jo serveringa kl 02.30 så da gir jo saken seg selv. Kan ikke huske at du har sagt noe om hvor dere skal ha festen, eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg :oops: Om dere leier lokaler er det jo bare å få toastmasteren til å opplyse under middagen at festen varer til 02.30! I vårt bryllup gikk vi hjem kl.05.00 og de siste gjestene ca 07.00. Om jeg ikke tar helt feil skal du gifte deg i en kirke ikke langt unna meg.....
lucky Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2005 Tusen takk jenter.!! Selvfølgelig trenger an ikke å skrive noe i invitasjonene Jeg trodde man måtte det jeg :-? Vi ber toastmaster opplyse om det
Gjest Melk Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Sats på jungeltelegrafen. det er det man har foreldre, søsken, forlovere mm til.
Gjest gjest 0 Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Da jeg var toastmaster opplyste jeg om det sammen med all annen informasjon. Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå