AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Er ikke vant på svart kaffe enda. Må ha litt sukker for å synes kaffen er god. Bruker dere sukker? Evnt hvilket da? Anonymkode: 60b76...9ff
ajarRun Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Jeg bruker sukker av typen Farin, tror det er en form for fransk sukker. Prøvde rørsukker men det så vannskadet ut. Har også prøvd suketter men det smakte bittert (kanskje fordi det er laget av erter? De burde brukt sukkererter).
Gjest Overrasket Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Nei, jeg bruker ikke sukker i kaffe eller te, men jeg rører heller ikke Nespresso. Maken til makabert produkt i tilsminket og staselig reklamepakke har jeg aldri sett.
FrankDrebin Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Jeg bruker aldri sukker i kaffen, uansett om det er Nespresso eller noe annet. For meg er sukker i kaffen like "nydelig" som et glass appelsinjuice etter tannpussen.
Gjest Stella Rose Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Aldri sukker i kaffe, det ødelegger kaffen.
Hjerte Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 Kan godt ha litt sukker i espresso, men i vanlig svart filterkaffe blir det bare rart. I espresso blir det helst demerarasukker, men jeg tar gjerne vanlig farin. Men det kan ikke være mer enn ca en halv teskje. Jeg liker best svart filterkaffe ut på dagen, men om morgenen drikker jeg kaffe med melk. Og da har jeg begynt å bruke melka med kaffe- og kakaosmak uten tilsatt sukker. Laktoseredusert melk er søtere enn annen melk, da melkesukkeret blir spaltet til to andre sukkertyper. Så denbe melka er litt søtere, uten at det er tilsatt sukker eller søtning. Og smaken passer godt i kaffe. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Bruker acasiehonning eller kokospalmesukker Anonymkode: ac746...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå