AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Har klart å legge på meg 7 kg det siste året. Var slank. Jeg tenker 7 kg ikke skulle gjort så mye i.o.m at jeg var ganske slank, men jeg ser det så utrolig godt i ansiktet, på magen og lårene mine. Ansiktet syntes det mest. Kroppen er i og for så greit at har blitt litt større, men ansiktet syntes jeg ser pløsete ut nå. Hoven rundt øynene.. jeg liker det virkelig ikke! Tenker dere det er vanlig å se tydelig 7 kg ekstra på kroppen? Jeg vet jo at det har blitt litt kos og god mat i sommer. Vin noen kvelder, litt salt kjeks på stranda, litt is, mye god mat, men at det skal resultere i 7 kg, syntes det er så kjipt! Flere som har lagt på seg i sommer? Og syntes det veldig på dere? Anonymkode: 79884...cc1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #2 Skrevet 20. august 2018 Jeg skriver det siste året da det er over 1 år siden jeg veide meg sist. Men det er i sommer jeg tipper kiloene har kommet, siden det er da jeg har spist utenom det jeg vanligvis spiser. Anonymkode: 79884...cc1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 Jeg syns ikke det er rart at 7kg syns godt, særlig når det har kommet på relativt raskt. Har selv gått ned 8kg på et halvt år, og det syns veldig på meg hvertfall, særlig ansikt og mage. Anonymkode: 72ba1...f7f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 Uff, da ser sikkert andre det også. Føler meg så pløsete. Og som sagt ansiktet er værst. Får bli flinkere til å spise sunt i hverdagen igjen og legger legge kosen til fredag/lørdag. Anonymkode: 79884...cc1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 Ikke sikkert andre legger merke til det hos deg, men selv legger jeg godt merke til bare to kg hos meg selv. Anonymkode: 9ea70...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå