Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Er litt nysgjerrig. La oss si at noen av dere her inne hadde hatt en periode hvor sexlysten var litt dårlig. Mannen deres var misfornøyd, men forsto. Han savnet sex...og jo mindre sex du ville ha, jo mer frustrert ble han. Og ja, han spurte innimellom. Kunne dere da ha sex med mannen deres for å bevare forholdet og nærheten? Kunne du hatt sex med han for å glede han? Ha sex selvom du ikke hadde lyst, men hatt sex av kjærlighet for å glede han og for å gjøre han mindre frustrert? En venninne sa at hun har gjort dette. Jeg ble kvalm og mener det er å gå på akkord med seg selv. Da får mannen tilfredsstille seg selv, syns dere ikke?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Ja det kunne jeg gjort. Så lenge jeg gjør det av kjærlighet ser jeg ingen problem med det. Syns ikke det er å gå på akord med seg selv så lenge man godtar det!! Ser virkelig ikke hva som er kvalmt med det. det er jo mannen eller kjæresten din.
aline Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 spør litt hvor mye jeg ikke ville hatt sex. har vært i ett forhold der jeg mistet lysten helt på sex, han ble frustrert av det selvsagt, vi pratet om det og kom frem til at det ble feil å ha sex når ikke begge faktisk ønsket det. ville i mitt tilfelle føltes som å voldta meg selv på en måte... men jeg ønsket ikke å bli tatt på eller gjort noe seksuellt med, jeg hadde ikke veldig problemer med å ta på ham og runke ham, så da "hjalp" jeg ham uten å trenge å gå på akord med meg selv. men i forhold til "rett mann", så kan det hende jeg hadde kunnet hatt sex for hans skyld også, kommer helt an på situasjonen. hadde jeg bare vært lite sekslysten så kanskje, hadde jeg syntes det var ubehagelig å bli tent eller seksuelt tatt på, slik som sist, så vet jeg ikke. men både hånd og munn kan jo gjøre så han får litt glede fordet.
Gjest gjesterøveri Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 spør litt hvor mye jeg ikke ville hatt sex. har vært i ett forhold der jeg mistet lysten helt på sex, han ble frustrert av det selvsagt, vi pratet om det og kom frem til at det ble feil å ha sex når ikke begge faktisk ønsket det. ville i mitt tilfelle føltes som å voldta meg selv på en måte... men jeg ønsket ikke å bli tatt på eller gjort noe seksuellt med, jeg hadde ikke veldig problemer med å ta på ham og runke ham, så da "hjalp" jeg ham uten å trenge å gå på akord med meg selv. men i forhold til "rett mann", så kan det hende jeg hadde kunnet hatt sex for hans skyld også, kommer helt an på situasjonen. hadde jeg bare vært lite sekslysten så kanskje, hadde jeg syntes det var ubehagelig å bli tent eller seksuelt tatt på, slik som sist, så vet jeg ikke. men både hånd og munn kan jo gjøre så han får litt glede fordet. som jeg skulle sagt det selv. så lenge jeg "bare" måtte hjulpet han kunne jeg nok gjort det. er jo en jeg er glad i tross alt.
nallemaja Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 det gjør jeg...og føler ikke at det blir feil... Er litt uttafor og sliten for tida, og har så mye å tenke på, så sexlysten min har vært bedrøvelig lav de siste månedene. Men jeg har sex med mannen min allikevel. Må bare ta meg samme og gidde å bli med på det...for når vi først er i gang er det utrolig deilig, og da er det ikke noe problem. Ville aldri ha hatt sex om jeg ikke syns det var godt...
Gjest lurven Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 jeg har gjort det før og jeg kunne gjort det igjen synes det var litt kjipt men gjorde det jo fordi jeg var glad i dama..
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #9 Skrevet 12. mars 2005 Nei, jeg kunne ikke ha gått slik på akkord med meg selv, ei heller på sex-området. Si meg en ting: hvorfor er det mer greit at man går på akkord med seg selv når det gjelder sex? Jeg synes det er helt naturlig at mann og kvinne i perioder av sitt liv med jevne mellomrom ikke har lyst på sex og at der er lei av det. Når det oppstår slike tomrom synes jeg også det er helt naturlig at den andre part aksepterer det og finner seg til ro med at de må tilfredstille seg selv over en viss periode. Det får da være grenser til sex-mas, mener jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #10 Skrevet 12. mars 2005 Nei, jeg kunne ikke ha gått slik på akkord med meg selv, ei heller på sex-området. Si meg en ting: hvorfor er det mer greit at man går på akkord med seg selv når det gjelder sex? Jeg synes det er helt naturlig at mann og kvinne i perioder av sitt liv med jevne mellomrom ikke har lyst på sex og at der er lei av det. Når det oppstår slike tomrom synes jeg også det er helt naturlig at den andre part aksepterer det og finner seg til ro med at de må tilfredstille seg selv over en viss periode. Det får da være grenser til sex-mas, mener jeg. så hva hvis du har vørt uten sexlyst i flere måneder? les hovedinnlegget du
Donnie Darko Skrevet 12. mars 2005 #11 Skrevet 12. mars 2005 Lurer på hvordan det hadde gått med mange forhold her inne hvis menn hadde sluttet med å gå på akkord med seg selv. "kjære.. kan vi ikke være hjemme ikveld og se på den koselige dramafilmen på tv norge.. NEI kjerring! Jeg skal ut fordi JEG har lyst på øl!"
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #12 Skrevet 12. mars 2005 Lurer på hvordan det hadde gått med mange forhold her inne hvis menn hadde sluttet med å gå på akkord med seg selv. "kjære.. kan vi ikke være hjemme ikveld og se på den koselige dramafilmen på tv norge.. NEI kjerring! Jeg skal ut fordi JEG har lyst på øl!" Godt poeng
Gjest Daniella_ Skrevet 12. mars 2005 #13 Skrevet 12. mars 2005 det gjør jeg...og føler ikke at det blir feil... Er litt uttafor og sliten for tida, og har så mye å tenke på, så sexlysten min har vært bedrøvelig lav de siste månedene. Men jeg har sex med mannen min allikevel. Må bare ta meg samme og gidde å bli med på det...for når vi først er i gang er det utrolig deilig, og da er det ikke noe problem. Ville aldri ha hatt sex om jeg ikke syns det var godt...
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 En venninne sa at hun har gjort dette. Jeg ble kvalm og mener det er å gå på akkord med seg selv. Da får mannen tilfredsstille seg selv, syns dere ikke? Spørsmålet er: Vil du ta vare på forholdet? Enten det er mann eller kvinne, og enten det dreier seg om sex eller ikke, så går det ikke an å bare skalke lukene og si at "Det får han/hun ordne selv". I et forhold må man gi og ta, og det betyr faktisk å gå på akkord med seg selv innimellom. Det er sikkert mange som helst vil slippe å treffe svigers, men de blir med likevel. De går nemlig på akkord med seg selv. Når det gjelder sex uten lyst, så har kvinner et fortrinn at litt skuespill ordner hele greia. Så enkelt er det ikke for mannen!
Piglet Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Ja, det kan jeg godt. Ikke minst fordi jeg opplever at selv om jeg egentlig er sliten, ikke har lyst og bare vil sove, FÅR lyst når vi først kommer i gang. Piglet
Felixa Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 Ja,det har jeg gjort og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. Og når vi først er i gang så er det jo godt, må bare "dra's" i gang. Ligger ikke å piner meg selv gjennom sex..
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2005 #19 Skrevet 13. mars 2005 Hadde nok hatt det for hans skyld ja. Men.. jeg har lyst hele tiden,så jeg kan ikke se det for meg liksom..
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2005 #20 Skrevet 14. mars 2005 Kunne dere da ha sex med mannen deres for å bevare forholdet og nærheten? Kunne du hatt sex med han for å glede han? Ha sex selvom du ikke hadde lyst, men hatt sex av kjærlighet for å glede han og for å gjøre han mindre frustrert? Ja det kunne jeg gjort, og det HAR jeg gjort....i tre år nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå