AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Og gjerne uten noe på overkroppen. Anonymkode: 29de9...f80
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Mener ikke noe om de. Syns kanskje det er spesielt, men ligger matbutikken nært et badested og det er en varm dag tenker jeg ikke noe over det. Restaurant syns jeg man kan kle seg ordentlig for, da. Anonymkode: 96a1a...cca 3
Djungelvrål Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 Er det vanlig at folk går rundt toppløse i bittesmå shortser der du bor? 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 8 hours ago, Peonjenta said: Er det vanlig at folk går rundt toppløse i bittesmå shortser der du bor? Menn, ja. Anonymkode: 29de9...f80
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 Tenker at de burde hatt på seg mer anstendige klær Anonymkode: f5d5e...02d 1
FrankDrebin Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 Har fortsatt "tilgode" å se noen kle seg slik i butikken, men hadde jeg sett en, hadde jeg vel tenkt at vedkommende har lett etter stranda og gått seg vill. 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 Har faktisk aldri sett noen jeg har tenkt var uanstendig kledd på butikken her jeg bor. Så dette er et ikke-problem i min verden. Hadde vel uansett ikke hengt meg veldig opp i det. Folk gjør ting som er litt «utenfor sosiale koder» støtt og stadig, men jeg forsøker å være raus og ikke irritere meg over ting som strengt tatt ikke skader meg. Anonymkode: 3dc6f...6af 2
Blueblizz Skrevet 22. august 2018 #8 Skrevet 22. august 2018 Ville tenkt at han nok burde tatt på seg en t-skjorte. Ellers er det sjeldent jeg lar meg irritere over slikt. Så lenge de ikke drypper svette over det hele forsøker jeg å ikke la meg affisere.
applestories Skrevet 22. august 2018 #10 Skrevet 22. august 2018 Jeg bor i en liten turistbygd med tusenvis av besøkende hver dag. Matbutikkene er rett ved vannet og der er aktivitet hele dagen når solen skinner, både blant lokale og turister. Jeg har ennå til gode å komme i en situasjon der jeg så meg nødt til å mene noe som helst om menn som blir beskrevet her. Hadde jeg sett en slik mann hadde jeg nok trukket halvveis på smilebåndet og glemt ham så snart jeg var ute av butikken. Tror ikke jeg hadde ment noe som helst om ham. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #11 Skrevet 22. august 2018 Tidligere bodde jeg et sted med mange turister om sommeren og med en populær strand. Lokalbutikken min lå rett ved stranden. De aller fleste mannfolk gikk i bar overkropp, kvinnene gikk gjerne i bikinitopp og liten shorts, en del med bare håndlke/ sari rundt seg og bikini under. Alle skulle ha is og grillmat. Jeg syntes det var litt merkelig, at man ikke kler på seg litt mer når man skal handle. Dette er 10-15 år siden. Anonymkode: 3432e...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå