Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg mot innvandrere på ditt sted? Dere som bor på mindre steder kan gjerne svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møter dem vanlig, jeg vil jo ikke være ekskluderende. Men det er ikke til å stikke under en stol at deres syn på ting kan være annerledes. Når de også har barn, som kanskje blir venner med dine barn. Dette med å la de besøke hverandre, alene, er det et dilemma?

Anonymkode: 2b597...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bor det ikke så mange her jeg bor. Men jeg oppfører meg da helt vanlig mot de, og deres barn kommer hit til mine barn, og mine barn besøker de. De kommer i bursdager, går på aktiviteter, og er da som alle andre barn. Og de fleste foreldre, er svært hyggelige.

Anonymkode: 1cd13...6bc

Skrevet

Du mener mennesker? De er venner, kolleger, bekjente og ukjente. Noen er hyggelige og andre mindre hyggelige.

Anonymkode: 5f0f1...6b4

Skrevet

På samme måte som jeg møter alle andre mennesker; kaldt og uinteressert.

Anonymkode: e501a...216

• Liker 4
Skrevet

Her er nordmenn i mindretall. Mine barn leker med de hver dag.

Jentene er søte og greie, gutta prøver å ta seg litt tilrette.

Anonymkode: b3cfe...8c4

Skrevet

Innvandrere er like forskjellige som etniske nordmenn. Noen blir man venner med og noen vil man helst unngå.

Anonymkode: 3b5dc...1c9

Gjest Lily_88
Skrevet

Ingen som prater til meg, så da prater jeg ikke til de. Folk i alle nyanser og størrelser glir inn i mengden. Jeg bryr meg heller om den jævla vepsen som surrer rundt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...