Gå til innhold

Incest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er ei 16 år gammel jente. Jeg har (flere ganger) hatt sex med tremeningen min på 19 år. Er det incest? Er det lovlig? Aner ikke hvordan det her er med så langt ut i slekta...

Anonymkode: 4b7d7...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke incest. Det er fullt lovlig. Men at det er særlig lurt? Nei, det vil jeg ikke si det er.

Anonymkode: 7e3d4...c4e

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

Nei.  Søskenbarnforhold er også lovlig i Norge.

Endret av Jerry Lee
Skrevet

Nei, det er ikke ulovlig.

Søskenbarn (fetter og kusine) har f.eks også lov å gifte seg.

Anonymkode: 4de4d...885

Skrevet

Incest er forhold opp- og nedadstigende i rett linje, og til siden. Barn, foreldre, besteforeldre osv. Og til siden...altså søsken. 

Juridisk incest omfatter også adoptivforeldre og andre lovlige vergepersoner.

Skrevet

...og grunnen til at Norge vanskelig kan forby søskenbarnforhold er at våre to forrige konger var gift med sine søskenbarn.  

Haakon og Olav.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke incest. Det er fullt lovlig. Men at det er særlig lurt? Nei, det vil jeg ikke si det er.

Ikke så stor fare ang misdannelser.. Tremenninger er forholdsvis "distant relatives".

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er ei 16 år gammel jente. Jeg har (flere ganger) hatt sex med tremeningen min på 19 år. Er det incest? Er det lovlig? Aner ikke hvordan det her er med så langt ut i slekta...

Det er ikke ulovlig, så fremt det er frivillig fra begges side. Og det er det vel, eller?

Anonymkode: 9805a...193

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ulovlig, så fremt det er frivillig fra begges side. Og det er det vel, eller?

Anonymkode: 9805a...193

Ja, det er det. Selvfølgelig Hahah. Bare følte det var litt spess for har ikke hørt om noen andre, + at vi selvfølgelig ikke har snakka om det med familien. Fordi den samtalen ville blitt eh ja.... så da tenkte jeg «åfaen er det incest?»

Skrevet
30 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Incest er forhold opp- og nedadstigende i rett linje, og til siden. Barn, foreldre, besteforeldre osv. Og til siden...altså søsken. 

Juridisk incest omfatter også adoptivforeldre og andre lovlige vergepersoner.

Takk!:)

Skrevet
8 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ikke så stor fare ang misdannelser.. Tremenninger er forholdsvis "distant relatives".

Tenker ikke på eventuell graviditet. Men familierelasjonene.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke på eventuell graviditet. Men familierelasjonene.

Ingen fare med tremenninger.  ☺  Noen vil alltid grine på nesa av det, selvsagt.  Men lovlig er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...