Anonymav Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Noen som har tips til frokost-, lunsj- og middagsretter uten hvetemel og sukker? Har noen eventuelt prøvd å kutte ut hvetemel og sukker, hvis ja: - Hvilken effekt hadde det på kroppen? Merket du det med en gang? - Tips til å holde seg unna søtsaker?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #2 Skrevet 20. august 2018 Jeg gikk over til (moderat lavkarbo kosthold tidligere i år. Målet var vektnedgang Effekten til nå er 10 kg mindre i vekt, stabilt blodsukker og en velfungerende mage. Merket forandring ganske raskt ja. Jeg spiser (Ingers) lavkarbobrød til frokost. Lavkarboknekkebrød eller granola med yoghurt el kesam til lunsj. Til middag spiser jeg som vanlig,men har grønnsaker i stedet for poteter ris og pasta. Cottage cheese med litt bær til kvelds(hvis jeg trenger noe) Jeg er aldri sulten og har ikek søtsug. Så å holde seg unna søtsaker har gått greit. Trenger jeg noe godt til kvelden spiser jeg bær i stedet for og lit mørk sjokolade innimellom. Også unner jeg meg litt frukt. Jeg spiser +/- 60 gr karbo om dagen. Prøver ut nå om det går greit å ligge 100 gr Jeg tåler ikke kunstig søtning, så light brus og lightsaft må jeg holde meg unna. Drikker Farris i stedet for. Som søtning bruker jeg Sukrin og Tagatesse. Stevia kan man også bruke. Anonymkode: 1b12f...3bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå