Gjest lilli Skrevet 18. august 2002 #1 Skrevet 18. august 2002 Er det rett etikkette å gi takkekort til prest evt. andre som har vært innvolvert ( tenker på frisører, hudpleier, blomsterbutikk + + ) lilli
Tullerusk Skrevet 18. august 2002 #2 Skrevet 18. august 2002 Har aldri hørt om noen som har gitt det til presten, men til frisøren, blomsterbutikken og brudebutikken er vel ganske vanlig. Jeg gjorde det ikke, selv om jeg vet at blomsterbutikken gjerne ville ha bilde av buketten. Men det syntes jeg egentlig de kunne gjøre selv, også hadde jeg egentlig ikke noe nærbilde av den heller....
Augustbrud02 Skrevet 18. august 2002 #3 Skrevet 18. august 2002 Vi kommer til å sende takkekort til presten og kirkekontoret også, nettopp fordi vi ble behandlet så godt og fikk så mye hjelp derfra. Preste hadde også en nydelige vielse, så han fortjener et takkekort. I tillegg sender vi til blomsterbutikken, frisøren og til Brudespesialisten. Fra blomsterbutikken fikk vi også en egen blomsterhilsen og et kort, så der er naturlig å sende et takkekort til dem.
viwi Skrevet 18. august 2002 #4 Skrevet 18. august 2002 Vi skal sende til presten også. Fordi han gjorde vielsen så spesiell for oss og fordi de behandlet oss så flott på alle måter. Syns det er en fin gest å sende takkekort til presten jeg- selv om de bare gjør jobben sin.. Det er jo det frisøren og blomsterbutikken også gjør...
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2002 #5 Skrevet 18. august 2002 Vi ga takkekort til presten da han forettet en nydelig vielse for oss samt for den flotte oppfølgingen vi hadde gjennom nesten et år før bryllupet. Jeg ga ikke takkekort til frisør, blomsterdekoreatør osv. men kjenner mange som har gjort det. De har da fått takk nok ved at vi brukte dem og betalte dem en hel haug med penger :-) 20April2002 http://home.no.net/waraas
scorpion73 Skrevet 18. august 2002 #6 Skrevet 18. august 2002 Vi gir til prest,frisør, blomsterdekoratør, han som sang under vielsen og festen, for uten alle andre som vi fikk hilsner og gaver fra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå