Gå til innhold

kristne kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har mange kristne venner. De er i tidlig 30-årene og går aktivt i kirken. Noen jobber også i kirken eller ved kristne skoler.

Jeg vet lite om sexlivet deres, men det jeg vet er at de er veldig frisinnet. To av de kristne venninene mine har for ikke lenge siden skilt seg. De drikker rødvin og er faktisk ganske artige å omgås. Dagens unge kristne er et helt annet slag enn konservative eldre kristne. Vet også om mange godt voksne kristne her jeg bor, og barna deres har fått barn utenfor ekteskap + at de har flyttet fra hverandre. Det blir godtatt. 

Anonymkode: 4f1f8...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Nusse skrev:

Heldigvis har det skjedd store endringer i holdninger til seksualitet hos både kristne og andre. Tror ikke du finner noen store forskjeller mellom kristne og damer som er humanetikere.

Det er tydelig at dere som skriver her ikke er kristne eller kjenner til oss som er kristen konservative. Vi i våre miljøer praktiserer ikke sex utenfor ekteskapet 

Anonymkode: 834f6...3dc

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig at dere som skriver her ikke er kristne eller kjenner til oss som er kristen konservative. Vi i våre miljøer praktiserer ikke sex utenfor ekteskapet 

Anonymkode: 834f6...3dc

Hvilken rett har du å mene at d e ikke er kristne??? Noen praktiserer sex før ekteskapet. Verset;"du skal ikke drive hor"  er så misforstått, det betyr jo å være trofast, normalt å ha sex i forhold.. 

Anonymkode: a1b9c...179

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken rett har du å mene at d e ikke er kristne??? Noen praktiserer sex før ekteskapet. Verset;"du skal ikke drive hor"  er så misforstått, det betyr jo å være trofast, normalt å ha sex i forhold.. 

Dessuten vet jeg mange konservative og har det,men de skal liksom ikke innrømme det!!!! 

Skrevet
På ‎20‎.‎08‎.‎2018 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er kristen, jeg har klitorisvibrator, rabbitvibrator😂

Anonymkode: 260b8...3aa

Er også kristen og har samme lyster som ikke kristne, Har både en søt liten reisevibrator og en enormt svær naturtro gjemt under madrassen. Å tro at kristne ikke "har seg" blir sååååå feil. Ble som liten opplært til at når lystene meldte seg skulle jeg lese i bibelen.....til lysten forsvant,haha Ble til at jeg kasta bort bibelen og onnanerte isteden. Har siden diskutert med jenter i menigheten og det viser seg at flesteparten onnanerer mange ganger i uka.Å ha en tro betyr ikke at man ikke har lyster !!!

Anonymkode: d16ed...0fe

Skrevet

Da har jeg forstått kristne kvinner vil fremheve sine fordeler 

Anonymkode: a4fd9...d92

Skrevet

jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er. jeg går ikke i kirken, jeg har vært full men er har nå vært avholds i noen år, jeg er jomfru og nesten 30, vet ikke om jeg vil vente til jeg er gift hvis det føles riktig, men jeg kan aldri ha noe uforpliktende. jeg synes det bare ser ekstremt dumt ut med alle folka som har ons, får barn med forskjellige. 

Anonymkode: d70d3...c01

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er. jeg går ikke i kirken, jeg har vært full men er har nå vært avholds i noen år, jeg er jomfru og nesten 30, vet ikke om jeg vil vente til jeg er gift hvis det føles riktig, men jeg kan aldri ha noe uforpliktende. jeg synes det bare ser ekstremt dumt ut med alle folka som har ons, får barn med forskjellige. 

Anonymkode: d70d3...c01

interessant, og meget sterk holdning som du har satt deg fore for. Deg skulle jeg mer enn gjerne ha truffet.

Skrevet

Kvinner som vil si sin mening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...