Gå til innhold

Sjalu eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen min er gode venner og henger mye sammen (barn sammen) og vi snakker om det meste. Jeg fortalte han at en felles bekjent / kompis har prøvd seg mye på meg, og etter jeg fortalte det har eksen min blokket han på både snapchat og Facebook. Så fortalte jeg han om et par stk som jeg er litt på "g" med, ikke noe seriøst, bare god gammeldags sommerflørter. Da begynte han å "mobbe" meg for at jeg driver med "så mange" og at jeg må roe meg ned. Sist helg skulle jeg på hyttetur med en jeg ble kjent med i sommer, han er her bare midlertidig og drar snart. Skulle hente han etter jobb en kveld så skulle vi dra. Like før jeg skulle dra begynte eksen å mase om at jeg måtte komme til han, at han var så kåt på meg og at jeg fint kunne rekke en tur til han før jeg hentet han fyren. Han prøvde liksom ALT, og masa og masa. Dagen etter spurte han meg ut om jeg hadde fått meg kuk ol. Blir litt forvirret av det her, da det har vært slutt i 3 år snart (greit nok, vi har rotet mye i mellomtiden), var han som gjorde det slutt fordi han har alvorlig forpliktelsesangst (denne angsten er reell) og vi er bare venner, så denne reaksjonen forstår jeg ikke helt. Noen som har noen ideer til oppførselen hans?

Anonymkode: 7ce5e...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo uten tvil sjalu. Men om det er fordi han ser du går videre, eller om han oppriktig vil ha deg, er vanskelig å si. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dere roter enda og har kontakt som for de fleste overgår "bare venner". Da er det ikke rart at han ikke vil gi helt slipp på deg når dere også har vært sammen. Det er en grunn til at en kutter alt det intime og noe av praten ellers med ekser om en skal være venner. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ariadne# skrev:

Han er jo uten tvil sjalu. Men om det er fordi han ser du går videre, eller om han oppriktig vil ha deg, er vanskelig å si. 

Hmm. Vi hadde en periode sent i fjor til tidlig i vår hvor vi begge datet andre (jeg begynte å date en først) og da sa han bare "så fint at du har møtt noen" og det fantes ikke antydning til sjalusi engang. Var ingen sur mine og ingen graving. Mens nå er han bare helt rar. Vi var på overnattingstur med barnet våres i går og da virket han pottesur bare jeg tok opp mobilen og klagde på at jeg "er avhengig av mobilen min" når jeg bare kikka på den en sjelden gang mens vi så film på kvelden 🙄

Ts

Anonymkode: 7ce5e...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...