Minlillelykke Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Vår gutt på 3.5 ser endelig ut til å bli tørr på dagtid, første dag i dag vi har latt han gå uten bleie og kun hatt to uhell, ute vel og merke. Så langt er vi veldig fornøyde med at han endelig tør og viser interesse. Det vi kom på nå er at vi skal ut å fly om noen uker, turen er ca 3.5 time. Vi vil jo stortsett ha tillgang på toalett, men bør vi ta på han bleie for flyturen? Veldig usikker på situasjonen da han er vår første.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Nei, ikke gå tilbake til bleie å gjør han forvirret. Ta med ekstra klesskift å ta han på do ofte. Anonymkode: 18a54...0ca
Minlillelykke Skrevet 19. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke gå tilbake til bleie å gjør han forvirret. Ta med ekstra klesskift å ta han på do ofte. Anonymkode: 18a54...0ca Var det jeg tenkte også, men mannen ble urolig for eventuelle uhell i flysete? Han har vært flink i dag og sagt klart og tydelig i fra når han må på do. Håper engasementet han holder seg gående 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, Minlillelykke skrev: Var det jeg tenkte også, men mannen ble urolig for eventuelle uhell i flysete? Han har vært flink i dag og sagt klart og tydelig i fra når han må på do. Håper engasementet han holder seg gående Ta med en kladd som kan ligge under han i setet? Min var livredd doen på flyet. Så vi tok på bleie. Ble ikke forvirrer av det. Bleia kom på rett før vi gikk på og av med en gang vi kom av. Anonymkode: edda1...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Ta på bleie og forklar ham at det er et engangtilfelle og hvorfor, og at han skal ha truse når dere er ute av flyet. Det ødelegger ikke. Gjorde det samme med min for 3 uker siden. Anonymkode: cc0db...b31 1
Minlillelykke Skrevet 19. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2018 Delte meninger på området ser jeg. Da ser vi det ann frem mot turen og har bleier i back up. Han bruker fortsatt bleie på natt
Biloba Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Hadde tatt på bleie. Har opplevd å ikke få gå på do på 1 time i fly pga turbulens, f.eks. Er han fersk dogåer kan det være nok at det er litt kø. En på 3,5 år forstår det hvis han har greit språk. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Vi var også redde, vår gutt slutten med bleie når han var 2år og 3måender og 3 måneder senere skulle vi fly 7 timer i fly. Men det gikk over all forventning, tok han med på do rett før vi skulle fly og forklarte at vi skulle fly lenge så var viktig å si ifra med en gang han ville tisse. Ta heller med en håndduk i håndbagasjen og skift hvis uhellet er ute, er heldigvis skinnseter på de fleste fly så er null stress med et lite uhell Anonymkode: 4599c...57d
Minlillelykke Skrevet 19. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, Biloba skrev: Hadde tatt på bleie. Har opplevd å ikke få gå på do på 1 time i fly pga turbulens, f.eks. Er han fersk dogåer kan det være nok at det er litt kø. En på 3,5 år forstår det hvis han har greit språk. Han har meget godt språk og veldig god språk forståelse. Vi heller nok mot å ta på han bleie. Men vi får se hvordan dette utvikler seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå