Gå til innhold

Parkdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger på varme og bra parkdresser som ikke koster skjorta?☺️ Må kunne fås tak i til toåring og helst funke både høst og vinter. Er så mye å velge på🙈

Anonymkode: 76fd6...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har likt softshelldressen fra Name it veldig godt. Koster rundt 600 kr, ofte på salg også. Men litt avhengig av hvor i landet du bor, kan det hende du vil ha behov for en egen vinterdress som er tykkere og varmere til vinteren :) 

Anonymkode: c1782...66b

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med softshell dressene til nameit. Har også vært fornøyd med mini a ture. Vi har egen vinterdress til kaldt vær. Bor sør på østlandet

Skrevet

Min 2 åring har en parkdress fra Reflex og en softshelldress fra Name it. Den fra Reflex er grei på sommeren for den er ikke så tykk. Den fra Name it er best vår og høst syns jeg, da den er litt tykkere.

Har egen vinterdress, syns det funker best. Foretrekker Reima til de minste.

Anonymkode: 764ca...dd5

Skrevet

Name it softschell til vår og vinter. Har prøvd litt forskjellige vinterdresser, men er absolutt mest fornøyd med polarn o pyret sin vinterdress :) 

Anonymkode: 3ef35...cef

Skrevet

Du vil trenge en egen vinterdress, med mindre du bor et sted hvor det ikke er minusgrader.

Helly Hansen, Skogstad, Reima, Name it, Didrikson er alle gode merker som ofte er på salg. Skogstad har 70% på mye i nettbutikken sin nå. Hvis du er heldig finner du dressen de har med avtagbart vinterfor, så får du to dresser i en.

Anonymkode: 802ec...b10

Skrevet

Troll sine dresser har uttagbart ullfor som gjør at du kan bruke den både som høst og vinterdress. Jeg har ikke brukt den til mine egne barn, men har hatt barn i bhg som har brukt den. Veldig grei dress, og praktisk siden du da bare trenger en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...