AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 https://www.nrk.no/urix/lokale-pa-ios-om-norsk-russ_-_-de-sier-at-norsk-ungdom-ikke-eier-skam-1.14154754 "Vi er så velstående" "Det er verdens beste land for kvinner" "Det er beste land å vokse opp" "det er ikke noen plikt til noe, vi er så frie" Det er liknende kommentarer enkelte her inne liker å skrive i hvertfall. Men grekerne blir visst ikke så imponert.. Anonymkode: bd2cc...e0f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Som nordmann har jeg aldri sett på mitt folkeslag som perfekte. Anonymkode: cc6af...881 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som nordmann har jeg aldri sett på mitt folkeslag som perfekte. Anonymkode: cc6af...881 dere eksisterer nok, men det er flust av mennesker her som mener vi er verdens mest moderne og velstående land. Norge har gjort alt riktig! Morderne og greier, men hvem sa at moderne trenger å være bra.. Anonymkode: bd2cc...e0f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/urix/lokale-pa-ios-om-norsk-russ_-_-de-sier-at-norsk-ungdom-ikke-eier-skam-1.14154754 "Vi er så velstående" "Det er verdens beste land for kvinner" "Det er beste land å vokse opp" "det er ikke noen plikt til noe, vi er så frie" Det er liknende kommentarer enkelte her inne liker å skrive i hvertfall. Men grekerne blir visst ikke så imponert.. Anonymkode: bd2cc...e0f I hvert fall, skrives det. Anonymkode: 5ca92...d8d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Altså, nå betyr jo "verdens beste" på ingen måter perfekt. Gjør verdens rikeste person alt perfekt? Verdensmester i 100 meter? Verdensmester i fotball? Verdens største firma? Verdens høyeste bygning? Verdens "noe" betyr ikke perfekt. Jeg har aldri møtt noen som mener Norge eller nordmenn er perfekte. Anonymkode: 59b88...f93 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Omtrent som mange utenlandske folk i Norge altså, som etter hvert har blitt så mange at de føler hva de kan gjøre hva de vil. Ikke at jeg forsvarer norske ungdommers dårlige oppførsel i utlandet på noen måte, men man kan jo sammenligne det med hva en del utenlandske gjør i Norge: Akkurat det samme, og attpåtil bor de her mer eller mindre fast, og i tillegg betaler NAV kalaset for en del. Anonymkode: f1431...d30 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #7 Skrevet 20. august 2018 Som kvinne er jeg glad jeg er født i Norge. Anonymkode: 8de97...ccb
Gjest hind Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 Skam er det lite av i Norge. Den forsvant da vi avskaffet janteloven.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 Men janteloven lever i beste velgående den. Der det finnes nordmenn, finnes det jantelov. Anonymkode: 7ac8a...1a9 2
Gjest hind Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men janteloven lever i beste velgående den. Der det finnes nordmenn, finnes det jantelov. Anonymkode: 7ac8a...1a9 Bare hos den eldre garde. De unge virker virkelig å være oppdratt til å tro de er noe.
Læstadius Skrevet 20. august 2018 #11 Skrevet 20. august 2018 Vi er inne i en multikulturel og sekulær periode i vest europa, det kommer til å gå over slik som Russland å hele øst Europa gikk fra kommunisme til fascisme over natten. Dette er ej periode som kommer til å bli en viktig lærepenge for oss og resten av vest europa
absinthia Skrevet 20. august 2018 #12 Skrevet 20. august 2018 (endret) Dette sier de om Australiere i Kroatia, noen steder nevnes det engelskmenn, svensker, tyskere, folk fra Danmark osv.. Tipper at det bare er noen ungdommer ( og turister generelt) som tror at de har fribillett til å oppføre seg hvordan de vil, fordi de er langt unna hjemmet. https://www.theaustralian.com.au/news/nation/drunk-australians-turn-croatia-into-europes-party-central/news-story/1b68f48068e84cb92083a696628eeff2 https://www.thesun.co.uk/travel/3767414/more-drugs-more-drink-more-sex-why-the-croatian-island-of-hvar-is-becoming-new-magaluf-for-boozed-up-brits/ Endret 20. august 2018 av absinthia 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå