AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Del Skrevet 19. august 2018 Min mor har nettopp rundet 50 og har nettopp startet en stor livsstilsendring i håp om et sunnere liv og smalere midje. Jeg er kjempestolt av henne, og ser allerede store forandringer! Siden hun nå vil begynne å krympe ut av de gamle klærne blir det nok noen runder med shopping, og jeg vil gjerne hjelpe henne med å finne fine antrekk. Hun spør meg ofte om råd, men på grunn av fasongen hennes har det vært vanskelig å finne noe fint. I det siste har det virket som hun tror hun må kle seg mer etter alderen, og da har hun gått etter plagg som er typisk "eldre dame som prøver og failer kraftig". Jeg må prøve å overbevise henne om at hun kan rocke 50-åra med stil 😄 Hun har en typisk eplefasong med mye mage (forventer ikke at den forsvinner på et blunk), korte og kraftige bein, og overkroppen ser lengre ut enn beina (her kan dere se hva jeg mener). Setter pris på om noen kan vise bilder av antrekk som passer til en slik kroppsfasong, og tips gjerne om butikker som selger fine klær i større størrelser 😄 Anonymkode: 401be...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Del Skrevet 19. august 2018 Har dere vært på Zizzi? De har store størrelser. I de fleste Zizzi-butikker jeg har vært er de svært flinke og hjelpsomme med antrekk og finne passende størrelser. Anonymkode: 7c34f...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Del Skrevet 19. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere vært på Zizzi? De har store størrelser. I de fleste Zizzi-butikker jeg har vært er de svært flinke og hjelpsomme med antrekk og finne passende størrelser. Anonymkode: 7c34f...e81 Ja, Zizzi vet jeg hun har vært innom tidligere Dit må vi! TS Anonymkode: 401be...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. august 2018 #4 Del Skrevet 20. august 2018 Bukser og jeans med rette og/eller vide bein, dressbukser kan gjerne ha glidelåsen i siden, det er flatterende. Ankelboots med litt hæl for å forlenge beina, og buksene/jeansene bør ikke være for korte. Topper/bluser bør ikke være lenger enn til midt på hoftene for å ikke forsterke inntrykket av korte bein og lang overkropp. En tøff skinnjakke eller dressjakke som er i samme lengde eller litt kortere enn toppen, og litt innsvingt, gir illusjon av midje. Omslagskjoler og kjoler med empiresnitt eller draperinger som skjuler "problemområdet" er pent til en epleformet kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #5 Del Skrevet 20. august 2018 Ca hvor i landet er dere? Utvalget av stormote er dessverre litt begrensa, selv i de større byene. Alexis mote i Oslo og Moss har godt utvalg til voksne. Ini style på Sartor utenfor Bergen og Titt inn(?) på Nesttun senter sør for Bergen også. Pip stormote (Stavanger og Kristiansand). Zizzi kan ha bra ting, men det er varierende mellom butikker. Anonymkode: 359f5...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå