AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Jeg vet jeg ikke er noen kløpper på det sosiale, og det å bli kjent med folk, men i alle år, så har jeg opplevd at helt i starten, så er det naturlig å begynne med hvor man bor, hva man jobber med, hva slags interesser man har og lignende. Dette fungerte også utmerket da jeg ble kjent med bestevenninna mi for noen få år siden. Med unger i barnehage, og et ønske om å bidra mer, så har jeg meldt meg frivillig både her og der i barnehagen. Og uansett om det er dugnader, foreldremøter, sosiale samlinger eller what not, så opplever jeg at hvis jeg stiller spørsmål om dem, feks da om de bor i nærheten av barnehagen eller hva de jobber med, så ser de på meg som jeg skulle spurt de hva som befinner seg i nattbordsskuffen deres. Og jeg tar meg i å lure på om folk i barnehagen er en merkelig gjeng eller om sosiale koder virkelig har forandret seg så mye på de få årene jeg har vært hjemme med unger og ikke vært noe sosial å snakke om. Anonymkode: 2f80e...abc
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Det er jo helt ok å spørre om, men det må i tilfelle komme naturlig i samtalen. Kan det være at de opplever det som et «avhør»? Anonymkode: 3fcd2...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo helt ok å spørre om, men det må i tilfelle komme naturlig i samtalen. Kan det være at de opplever det som et «avhør»? Anonymkode: 3fcd2...6c1 Stiller ikke spørsmål på rekke og rad akkurat. Men når det er unger som min leker mye med, så hadde det jo vært kjekt å vite sånn cirka hvor de bor. Anonymkode: 2f80e...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå