AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Hvorfor er det alltid vi menn som må ordne opp med forsikringer, lån, regninger, bruksanvisninger, data- og nettverksproblemer, og gass-grillen? Anonymkode: fb1c8...51b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Vi kvinner lar dere gjøre alle disse tingene for at dere skal føle dere smarte. 🙄 Anonymkode: f8881...198 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det alltid vi menn som må ordne opp med forsikringer, lån, regninger, bruksanvisninger, data- og nettverksproblemer, og gass-grillen? Anonymkode: fb1c8...51b Hva får deg til å tro at det bare er menn som gjør alt det du ramser opp? Jeg er kvinne og fikser alt dette selv, minus gassgrill siden jeg har en kullgrill. I tillegg måker jeg snø, klipper plen og beiser hus. Noe mere du lurte på? Anonymkode: ceed2...f1e 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva får deg til å tro at det bare er menn som gjør alt det du ramser opp? Jeg er kvinne og fikser alt dette selv, minus gassgrill siden jeg har en kullgrill. I tillegg måker jeg snø, klipper plen og beiser hus. Noe mere du lurte på? Anonymkode: ceed2...f1e Hva er det som gjør at kvinner ikke forstår forskjellen på gruppe- og individ-nivå? Anonymkode: fb1c8...51b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Menn leser da vel ikke bruksanvisninger?! Anonymkode: 1da2d...97b 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Hvis ikke kvinner kunne dette, hadde vi jo ikke klart oss selv.. Jeg bor alene, og må gjøre disse tingene. Er jo helt naturlige, dagligdagse ting man må gjøre for at hverdagen skal fungere. Anonymkode: aaf18...a1d 2
Jadzia Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Er det? Her er det jeg som gjør alt sånt. Mannen er født med 12 tommelfingre og kunne ikke hamret inn en spiker rett om det stod om livet. Jeg styrer og ordner med alt som er og skal gjøres. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det alltid vi menn som må ordne opp med forsikringer, lån, regninger, bruksanvisninger, data- og nettverksproblemer, og gass-grillen? Anonymkode: fb1c8...51b *sjekker om det har grodd ut baller de siste 10 minuttene* Nei. Fremdeles kvinne som ordner forsikringer, lån, regninger, bruksanvisninger, data- og nettverk, gass grillen og håndterer alle andre ting i huset. Lager mat, baker brød, vasker klær, vasker gulv, renser vannlåsene, bytter paknnger i vannlåsene osv. Hva var problemet ditt? Kvinner fikser alt du nevner selv. Det gjør de helt alene. Hva var problemet ditt igjen? Anonymkode: ed3ce...38b 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 Hjelp. Det er du selv som velger deg idioter om kvinnene du treffer ikke kan det der. De fleste andre kvinner klarer alt det der helt fint selv, og ville aldri vurdert å be om hjelp engang. Anonymkode: 93dc1...a05 3
Million Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det alltid vi menn som må ordne opp med forsikringer, lån, regninger, bruksanvisninger, data- og nettverksproblemer, og gass-grillen? Anonymkode: fb1c8...51b Det var jeg (kvinne) som ordnet opp i 6 av 7 av de tingene du lister opp her, da jeg var gift. Det eneste jeg ikke gadd å ta meg av, var gassgrillen fordi jeg hater gass under trykk. Hvorfor er FOLK dumme, er mer riktig å si. Det finnes dumme representanter av begge kjønn. Endret 19. august 2018 av Million 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #12 Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det som gjør at kvinner ikke forstår forskjellen på gruppe- og individ-nivå? Anonymkode: fb1c8...51b Hvorfor forstår ikke du at det er en veldig stor gruppe kvinner som gjør disse tingene + +? Anonymkode: 7512d...7ac 3
Sinsiew Skrevet 19. august 2018 #13 Skrevet 19. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at kvinner ikke forstår forskjellen på gruppe- og individ-nivå? Anonymkode: fb1c8...51b Kvinner, på gruppenivå, klarer alt det du lister opp. 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #14 Skrevet 19. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det alltid vi menn som må ordne opp med forsikringer, lån, regninger, bruksanvisninger, data- og nettverksproblemer, og gass-grillen? Anonymkode: fb1c8...51b Hvorfor er det mer vold og krig i land uten demokrati hvor menn har styrerett? Anonymkode: 947c3...29f 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #15 Skrevet 19. august 2018 Tror dette er noe alle kvinner i dagens samfunn, klarer fint. Jeg klarer alt dette, og mye mer. Siden jeg bor alene med mine barn, og pusser opp, og gjør alt selv. Anonymkode: 0be84...70d 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #16 Skrevet 19. august 2018 Fordi NOE må menn også klare å ta ansvar for...? Vi trenger ikke voksne barn, i tillegg til de små vøtt! 🙄 Anonymkode: f3c18...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå