AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #41 Del Skrevet 9. oktober 2018 Er så typisk menn det her, de bytter damer som andre bytter sokker. Kvalmt at de ikke kan være ærlige! Er jo sånn som hunder oppfører seg det der Anonymkode: 9d2d1...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #42 Del Skrevet 9. oktober 2018 Bra du har kommet deg videre, ts! En sånn feiging er det godt du ikke fikk involvert deg noe mer i uansett.. Anonymkode: 02534...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #43 Del Skrevet 9. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarte å ikke kontakte en fyr som gjorde det samme mot meg. Lurer fortsatt på hva som skjedde ett år senere. Angrer meg for ikke å ha spurt. Hvis du har en kanal for å kontakte han, skriv: " Er det bra med deg? Du slettet meg, så regner med at du ikke vil ha noe mer med meg å gjøre, men må si det er sårt og at jeg lurer på om jeg har sagt eller gjort noe galt. Håper i så fall på en mulighet til å få klarhet i eventuelle misforståelser. Setter pris på noen ord, en closure, så kan jeg komme meg videre. Anonymkode: e2619...58c NEI, dette er feil. Ikke belønn dårlig oppførsel med kontakt, skjer slike ting, så trekk deg vekk med en gang, la de gå, og hvis de aldri kommer tilbake til deg så la det være. Anonymkode: fd517...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet 10. oktober 2018 #44 Del Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: NEI, dette er feil. Ikke belønn dårlig oppførsel med kontakt, skjer slike ting, så trekk deg vekk med en gang, la de gå, og hvis de aldri kommer tilbake til deg så la det være. Anonymkode: fd517...f73 Enig. Når man blir behandlet sånn trenger man ikke vite mer enn at fyren ikke er verdt å bruke mer tid på. Gå videre, og vent til du treffer en mann som oppfører seg som en mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå