AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #21 Del Skrevet 19. august 2018 Høres ut som han har noe han sliter med.. dette er ikke normal og frisk oppførsel. Anonymkode: 314f9...336 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #22 Del Skrevet 19. august 2018 Typiske råd om at du som kvinne skal være stoisk og akseptere å bli behandlet som dritt må du bare ignorere. Du skal istedenfor sette igang et lite helvete, og si akkurat hva du mener om figuren. Høyt og tydelig, så naboer hører det, eventuelt også kona hans, for godt mulig han er av det slaget også. Drit ham ut, snakk om den lille pikken hans, hvor dårlig han er i senga, hvor stygg han er osv. Smør tjukt på! Og husk å snakke HØYT! Det er ingen som kjenner deg i nabolaget hans, men HAN må fortsette å bo der vel vitende om at folk veit hvordan han er sammenskrudd. Bring out the crazy bitch! Anonymkode: 00f8e...bbc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #23 Del Skrevet 19. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar så sinnsykt feil. Det er nettopp fordi kvinner gjør sånt piss som "hev deg over det, og gå videre" bullshit, at menn holder på på den måten. De kan være drittsekk, og det på en ekstremt behagelig måte siden kvinner bare går hjem og griner i det stille. Hvis kvinner heller hadde konfrontert og laget et aldri så lite helvete, hadde menn sluttet med sånt piss som ts går igjennom nå. Det er 0 grunner til at hun trenger oppføre seg greit mot en person som var pill råtten mot henne. Anonymkode: fc907...bee Endelig noen som kan gjøre noe "annerledes". Men de fleste kvinnene her inne eier visst ikkke selvstendig tankegang! De går på kg og spør g svarene er "gå videre" "blookker han" "hev deg" og ALLE gjør det. 😛 Anonymkode: 58109...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 19. august 2018 Forfatter #24 Del Skrevet 19. august 2018 TS vurderer sterkt å dra innom han onsdag kveld - jeg jobber man og tirs kveld, bare for å få en ordentlig avslutning - og for at han skal kunne ha det litt ubehagelig... skal tenke på det frem til da ... takk for støtte til nå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #25 Del Skrevet 19. august 2018 3 minutter siden, Tigerstaden skrev: TS vurderer sterkt å dra innom han onsdag kveld - jeg jobber man og tirs kveld, bare for å få en ordentlig avslutning - og for at han skal kunne ha det litt ubehagelig... skal tenke på det frem til da ... takk for støtte til nå Du har helt rett, du har all rett til å dra innom for en prat. Gjemmer han seg og unngår deg, er det avslutningen din, han er den feigeste rotta ever. Anonymkode: 8a710...fd3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 20. august 2018 #26 Del Skrevet 20. august 2018 20 hours ago, Tigerstaden said: TS vurderer sterkt å dra innom han onsdag kveld - jeg jobber man og tirs kveld, bare for å få en ordentlig avslutning - og for at han skal kunne ha det litt ubehagelig... skal tenke på det frem til da ... takk for støtte til nå Vær forberedt på at dette ikke nødvendigvis kommer til å utspille seg sånn som du ser det for deg i hodet ditt, med deg som seierherren, og ham som den angrende synderen. Hva gjør du om han f.eks. gir totalt faen, ler deg opp i ansiktet og ber deg pelle deg til helvete vekk og lære deg å ta et hint? I og med at du er den eneste av dere som er emosjonelt investert i det her, er det stor fare for at dette bare kommer til å trykke deg enda mer ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #27 Del Skrevet 20. august 2018 Reagerer litt på at du sier "mulig han sjonglerer flere". Etter fire måneder burde noe seriøst ha utspilt seg, der dere er definert eksklusive. Du sier "bestekompisen bor i en annen by", greit, men en 34 år gammel attraktiv mann med bolig og jobb i Oslo har da et nettverk her, kolleger og kamerater - hvorfor har du ikke møtt noen av dem? Er du sikker på at dette var seriøst fra begges side, og ikke noe han så på som en fling? Anonymkode: 1e5ad...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 20. august 2018 #28 Del Skrevet 20. august 2018 På 19.08.2018 den 19.48, Tigerstaden skrev: Hei! Jeg og daten holdt på i over 4 mnd. Vi hadde det hyggelig sammen og han sa han var glad i meg. Han fortalte om meg til venner og familie, men jeg møtte dem aldri. Plutselig en dag blokkerte han meg på alle sosiale medier og nummeret mitt. Hvordan komme seg videre, når man sitter igjen som et spørsmålstegn og med en slags sorgfølelse? Lurer på hvordan sånne søppelmennesker lever med seg selv. Fy faen for noe drittfolk. Vanlige mennesker ønsker ikke såre andre folk og får dårlig samvittighet, han her virker til å drite i det. Opplevd ghosting jeg også, men bare etter et par dater, var ille nok det altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 21. august 2018 #29 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg synes også du skal finne han og få et svar. Etter 4 mnd er det helt innenfor, kanskje ikke etter to dates, men i ditt tilfelle støtter jeg ideen om konfrontasjon. For en idiotisk mann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 21. august 2018 Forfatter #30 Del Skrevet 21. august 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Reagerer litt på at du sier "mulig han sjonglerer flere". Etter fire måneder burde noe seriøst ha utspilt seg, der dere er definert eksklusive. Du sier "bestekompisen bor i en annen by", greit, men en 34 år gammel attraktiv mann med bolig og jobb i Oslo har da et nettverk her, kolleger og kamerater - hvorfor har du ikke møtt noen av dem? Er du sikker på at dette var seriøst fra begges side, og ikke noe han så på som en fling? Anonymkode: 1e5ad...c9b TS Tja, kan kanskje diskutere "attraktivitet," med tanke på at han var overvektig, da sikter jeg kanskje til 30 + kilo. Han leide bolig, men hadde en god jobb. Det var veldig mye snakk om hytteturer og festivaler - hvor jeg skulle møte vennene hans blant annet - i sommer - men så var han syk - eller hadde mye å gjøre på jobben. Det at han var syk er reelt, jeg besøkte han da, lungebetennelse. I en periode jobbet han fra 8 om morran til 20/21 på kvelden. Han sa flere ganger at jeg var hans osv, og at vi datet. Men fare for at det var smisking for å "få seg noe." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #31 Del Skrevet 21. august 2018 Mulig han sliter med depresjon og angst, ikke at jeg vet. Da kan en finne på å gjøre sånne saker. Men uansett så er det utrolig dårlig at han ikke sier hvorfor han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer. Du får trøste deg med at det finnes flere fisker i havet, selv om du er lei deg nå. Anonymkode: 68bd9...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 22. august 2018 Forfatter #32 Del Skrevet 22. august 2018 TS har feiga ut, kommer ikke til å konfrontere han eller oppsøke han. Livet går videre, selv om det er kjipt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #33 Del Skrevet 22. august 2018 På 19.8.2018 den 19.48, Tigerstaden skrev: Hei! Jeg og daten holdt på i over 4 mnd. Vi hadde det hyggelig sammen og han sa han var glad i meg. Han fortalte om meg til venner og familie, men jeg møtte dem aldri. Plutselig en dag blokkerte han meg på alle sosiale medier og nummeret mitt. Hvordan komme seg videre, når man sitter igjen som et spørsmålstegn og med en slags sorgfølelse? Han oppdaget vel at du gjorde som mange andre, multitasket? Anonymkode: e00a3...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 22. august 2018 #34 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg hadde lat det gå. Det er irrelevant hvorfor han stakk. Kan være mange ulike grunner og han kommer neppe til å fortelle sannheten uansett. Bare innse at han er feig og svak person som viste sin sanne jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snappa Skrevet 23. august 2018 #35 Del Skrevet 23. august 2018 Du bør nok bare være glad for at denne mannen glapp for deg, men allikevel, jeg skjønner deg veldig godt. Jeg opplevde noe av det samme selv for ca et år siden og det var kjempe vondt. Det verste av alt var nok det å ikke få være en del av avgjørelsen om at det var over, samt alle spørsmålene jeg satt igjen med. Jeg har slitt veldig med dette i ettertid, selvom jeg fikk servert ham noen sannhetens ord da han ringte og sa det ikke gikk. Det var en fattig trøst, for å si det mildt. Om jeg opplever noe lignende igjen vil jeg nok gjøre mer ut av det. Som andre sier her, at vi "hever oss over det" gir sånne menn muligheten til å nettopp gjøre dette. Kjør på, stikk hjem til ham og vær forberedt på det verste. Da har du hvertfall prøvd.... Lykke til! Hva gjorde du, forresten? Oppdater oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 23. august 2018 Forfatter #36 Del Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Snappa skrev: Du bør nok bare være glad for at denne mannen glapp for deg, men allikevel, jeg skjønner deg veldig godt. Jeg opplevde noe av det samme selv for ca et år siden og det var kjempe vondt. Det verste av alt var nok det å ikke få være en del av avgjørelsen om at det var over, samt alle spørsmålene jeg satt igjen med. Jeg har slitt veldig med dette i ettertid, selvom jeg fikk servert ham noen sannhetens ord da han ringte og sa det ikke gikk. Det var en fattig trøst, for å si det mildt. Om jeg opplever noe lignende igjen vil jeg nok gjøre mer ut av det. Som andre sier her, at vi "hever oss over det" gir sånne menn muligheten til å nettopp gjøre dette. Kjør på, stikk hjem til ham og vær forberedt på det verste. Da har du hvertfall prøvd.... Lykke til! Hva gjorde du, forresten? Oppdater oss! TS Jeg feiga ut, og dro aldri hjem til han på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snappa Skrevet 23. august 2018 #37 Del Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Tigerstaden skrev: TS Jeg feiga ut, og dro aldri hjem til han på onsdag. Ja ja, det går sikkert fint. Tror bare det er fin terapi 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter #38 Del Skrevet 9. oktober 2018 TS Han hadde funnet seg en annen dame, som visst var den store kjærligheten. Fikk vite det gjennom SoME (han har åpen instagram, ja vet det er teit å snoke). Jeg har begynt å date en bekjent, som bryr seg om meg, virker det som. Jeg er nok blitt litt skeptisk og avventende, men ser lyst på den nye mannen i mitt liv... takk for råd og støtte, det går så meget bedre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. oktober 2018 #39 Del Skrevet 9. oktober 2018 6 minutter siden, Tigerstaden skrev: TS Han hadde funnet seg en annen dame, som visst var den store kjærligheten. Fikk vite det gjennom SoME (han har åpen instagram, ja vet det er teit å snoke). Jeg har begynt å date en bekjent, som bryr seg om meg, virker det som. Jeg er nok blitt litt skeptisk og avventende, men ser lyst på den nye mannen i mitt liv... takk for råd og støtte, det går så meget bedre. Bra du ikke har mer med ham å gjøre. Så fint du har truffet en ny mann du liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #40 Del Skrevet 9. oktober 2018 På 19.8.2018 den 20.15, AnonymBruker skrev: Eh nei, TS skal IKKE troppe opp på døra hans?! Å blokke en person = jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre. Å troppe opp på døren uanmeldt er frekt, dårlig gjort, temmelig respektløst (og ikke svar "er ikke det han gjorde respektløst kanskje?! Two wrongs will not make a right!) - han vil ikke ha kontakt med deg, la han være i fred!!! TS; vær lei deg. Skriv et brev og brenn det i peisen, spis is, farg håret ditt, dra på trening, begynn med en ny hobby. GJør alle de andre tingene, men seriøst, ikke følg 22d sitt råd om å møte opp på døren hans. Anonymkode: 427c6...06e Jeg klarte å ikke kontakte en fyr som gjorde det samme mot meg. Lurer fortsatt på hva som skjedde ett år senere. Angrer meg for ikke å ha spurt. Hvis du har en kanal for å kontakte han, skriv: " Er det bra med deg? Du slettet meg, så regner med at du ikke vil ha noe mer med meg å gjøre, men må si det er sårt og at jeg lurer på om jeg har sagt eller gjort noe galt. Håper i så fall på en mulighet til å få klarhet i eventuelle misforståelser. Setter pris på noen ord, en closure, så kan jeg komme meg videre. Anonymkode: e2619...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå