AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Har datet en fyr i noen mnd nå. Vi har ikke snakket om hva vi er eller hva vi føler e.l. På fredag dro han på en fest sammen med eksen sin som han visstnok er venn med nå da. Han fortalte meg dette på torsdag da han var hos meg. Jeg likte jo så klart IKKE dette, men sa ikke noe om det. Jeg latet som ingenting, selv om han kan nok ha merka at jeg var litt sur, jeg vet ikke. Vi er jo ikke sammen-sammen, og jeg gadd ikke være kjip og reagere på det.. vil jo at han skal fortelle meg ting - han kunne jo lett ikke ha sagt noen ting om det. Anywho.. Da han dro torsdag kveld tenkte jeg for meg selv at jeg ikke gadd mer med ham... syns det var veldig kjipt at han skulle dra sammen med eksen sin. Nå har det altså gått tre dager siden jeg så ham. Har gått rundt irritert og sur pga dette siden da. Ikke sendt en eneste mld på eget initiativ, men har fått et par av ham.. kjenner jeg allikevel har begynt å miste følelsene for ham. Tror ikke jeg gidder noe som helst med ham mer. Så mitt spørsmål er; hvordan skal jeg «dumpe» ham? 1) fortelle han at jeg ikke likte at han var på fest med eksen, at det gjorde at jeg mista følelsene for han, og ønske han lykke til videre? eller 2) bare fortelle ham at vi nok ikke passer så godt sammen, at jeg tror vi bør avslutte det..? Altså, skal jeg fortelle ham den egentlige grunnen til at vi skal slutte å treffe hverandre? Anonymkode: 1b666...094
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Man har ikke så sterke følelser for noen om man mister de bare fordi man er sur på noen et par dager. Anonymkode: 60c12...53f 12
PinkLady97 Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Bare si det som det ser du Hadde likt veldig dårlig selv om min kjæreste hadde dratt sammen med exen sin på noe, uansett hva det hadde vært! 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Hadde ikke nevnt følelser jeg, bare sagt at vi passer nok ikke så godt sammen, og ekser som venner har du dårlig erfaring med. Anonymkode: ae13c...4a0 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Bare si at dere ikke passer så godt sammen. Og det gjør dere jo ikke heller når du er ei sånn sur merr som sitter og later som ingenting og ikke svarer på meldinger. Ærlig talt, bli voksen Anonymkode: 05ca3...8f9 12
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Skjønner deg veldig godt, er slik selv. Jeg holdt på med en fyr i mange mnd, men så fant jeg ut at han var på ferie med blant annet eksen i sommer. Men han sa ikke dette til meg. Da mista jeg all interesse. Finnes mange andre fisker i sjøen. Bare gå videre Si til han at dere ikke passer sammen. Anonymkode: 5ab00...9c6 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Og dere er 13 år gamle, antar jeg? Anonymkode: a85a9...56d 6
Teethgrinding Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 Du ditcher vedkommende for å ha vært samme geografiske lokalisering i en sosial setting med en tidligere romantisk relasjon? Seriøst? Hva med dersom kjæresten din får et tidligere one night stand som kollega? Er det slutt da også? Du har problemer. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 Du gidder ikke være kjip å reagere på det, men 3 dager silent treatment er innafor? Du mister følelser for han fordi han er ærlig med deg? Anonymkode: 0d92e...30d 6
Kitcat Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 Hvis du vet med deg selv at du ikke har noen følelser, og uansett ikke ønsker å gå videre med forholdet så ville jeg bare sagt det uten å forsøke å "skylde på noe". Hva skulle være poenget med det? Det er ikke positivt verken for deg eller ham. Hvis det er slik at du ble såret over at han skulle møte ex'en og egentlig ønsker å satse på fyren så forsøk å snakke ærlig ut om det, se hvordan han reagerer og ta det derfra. 2
Hactar Skrevet 20. august 2018 #11 Skrevet 20. august 2018 Så i stedet for å si at du ikke likte det, slik at dere sammen kunne forsøke å finne en løsning begge kan leve med fremover, velger du heller å holde munn og dumpe ham. Og dette begrunner du med at du ikke vil være kjip og at han skal kunne fortelle deg ting. Du ser ikke den logiske bristen her? Han kan jo åpenbart ikke fortelle deg ting, og om du fortsetter å kommunisere eller rettere ikke kommunisere på denne måten, er du nesten garantert å ende opp med en mann som skjuler ting han tror du ikke vil like for deg. De som ikke gjør det, blir jo dumpet før de skjønner hvordan du virker. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #12 Skrevet 20. august 2018 Jeg hadde ikke giddet med slike komplikasjoner så tidlig jeg heller. Det finnes flere fisker i havet, og fisker som ikke henger med sin nye venn, eksen. Anonymkode: 711fe...dc9 2
Rotehodet Skrevet 20. august 2018 #13 Skrevet 20. august 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr i noen mnd nå. Vi har ikke snakket om hva vi er eller hva vi føler e.l. På fredag dro han på en fest sammen med eksen sin som han visstnok er venn med nå da. Han fortalte meg dette på torsdag da han var hos meg. Jeg likte jo så klart IKKE dette, men sa ikke noe om det. Jeg latet som ingenting, selv om han kan nok ha merka at jeg var litt sur, jeg vet ikke. Vi er jo ikke sammen-sammen, og jeg gadd ikke være kjip og reagere på det.. vil jo at han skal fortelle meg ting - han kunne jo lett ikke ha sagt noen ting om det. Anywho.. Da han dro torsdag kveld tenkte jeg for meg selv at jeg ikke gadd mer med ham... syns det var veldig kjipt at han skulle dra sammen med eksen sin. Nå har det altså gått tre dager siden jeg så ham. Har gått rundt irritert og sur pga dette siden da. Ikke sendt en eneste mld på eget initiativ, men har fått et par av ham.. kjenner jeg allikevel har begynt å miste følelsene for ham. Tror ikke jeg gidder noe som helst med ham mer. Så mitt spørsmål er; hvordan skal jeg «dumpe» ham? 1) fortelle han at jeg ikke likte at han var på fest med eksen, at det gjorde at jeg mista følelsene for han, og ønske han lykke til videre? eller 2) bare fortelle ham at vi nok ikke passer så godt sammen, at jeg tror vi bør avslutte det..? Altså, skal jeg fortelle ham den egentlige grunnen til at vi skal slutte å treffe hverandre? Anonymkode: 1b666...094 Du går og tar deg en bolle og et glass saft, mens du spiser og drikker bolla og safta di så stiller du deg spørsmålet; er jeg egentlig moden nok til å være kjæreste med noen, når jeg ikke takler at fling-flingen min er sosial med eksen sin? 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #14 Skrevet 20. august 2018 1 minutt siden, Rotehodet skrev: Du går og tar deg en bolle og et glass saft, mens du spiser og drikker bolla og safta di så stiller du deg spørsmålet; er jeg egentlig moden nok til å være kjæreste med noen, når jeg ikke takler at fling-flingen min er sosial med eksen sin? Det er ikke så normalt at voksne mennesker drar på fest sammen med eksen sin, gitt. Anonymkode: 711fe...dc9 4
miss summers Skrevet 20. august 2018 #15 Skrevet 20. august 2018 Send en SMS: «jeg er sur på deg fordi du ikke skjønte at jeg ville bli sur selv om jeg egentlig er kjip. Jeg er drama» Så slipper du tenke mer på det. 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #16 Skrevet 20. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så normalt at voksne mennesker drar på fest sammen med eksen sin, gitt. Anonymkode: 711fe...dc9 Så veldig unormalt er det heller ikke, hvis man er fornuftige, oppegående mennesker som har kommet over hverandre, men som fortsatt har felles vennekrets. Anonymkode: 85250...1cf 2
Ulla Ullsokk Skrevet 20. august 2018 #17 Skrevet 20. august 2018 2 timer siden, Arcturus skrev: Du ditcher vedkommende for å ha vært samme geografiske lokalisering i en sosial setting med en tidligere romantisk relasjon? Seriøst? Hva med dersom kjæresten din får et tidligere one night stand som kollega? Er det slutt da også? Du har problemer. Enig! Med mindre de klinte eller hun satt på fanget hans hele kvelden, så er det veldig snodig, synes jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #18 Skrevet 20. august 2018 2 timer siden, Arcturus skrev: Du ditcher vedkommende for å ha vært samme geografiske lokalisering i en sosial setting med en tidligere romantisk relasjon? Seriøst? Hva med dersom kjæresten din får et tidligere one night stand som kollega? Er det slutt da også? Du har problemer. Problemet var vel ikke at de skulle på samme fest, men at de dro dit sammen? Anonymkode: cc256...e31 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #19 Skrevet 20. august 2018 Overskriften din er feil. Du har fortsatt følelser. Hvis ikke hadde du ikke giddet å lage denne tråden engang. Dette er ikke et reelt problem. Å være på samme fest som eksen og attpåtil fortelle deg om det er ikke i nærheten av et tillitsbrudd engang. Sorry, men dette var prinsessenykker. Anonymkode: 37d3e...95f 4
Teethgrinding Skrevet 20. august 2018 #20 Skrevet 20. august 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet var vel ikke at de skulle på samme fest, men at de dro dit sammen? Anonymkode: cc256...e31 Javel? Problemet er altså selve transportetappen? Er det der det skjer? Ærlig talt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå