Gå til innhold

Dyre barnerom som følger design og mote

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg titter på inspirasjon for tiden , på barnerom.. Masse spennende på feks Instagram og Pinterest .. Jeg følger også et par og prøver få litt ideer ... Men når jeg sjekker opp produktene er de svindyre!! Mange av de jeg følger virker som « vanlige « folk med ok jobber , men her er alt svindyrt.. Feks wallstickers, 700-1000kr ..? Bilder på veggen til flere tusen.. Hvordsn får folk råd til dette ? Er det sponsing på de som har mange følgere? Skjønner ikke hvordan man kan ha alt i hus av design og dyre møbler osv, alt av barneklær er dyrt og i tillegg ikke jobbe noe særlig.. Feks hun ene jobber med bloggen og Instagram kontoen mens mannen er håndtverker , de har tre barn... Skjønner ikke hvordan man får råd om man ikke har arvet eller lignende.. 

Har noen tips til sider eller annen inspirasjon som ikke koster skjorta, til barnerom ?? 

Feks veldig lyst på veggklistremerker /wallstickers fra Stickstay, men jeg betaler ikke den prisen.. Ønsker noe lignende ..? Sjekket Wish, eBay osv.. men finner ingenting..

Anonymkode: 41f2e...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAkk for svar , men jeg ønsker ikke hva som helst men de dyrene som er på Stickstay:) Gjerne etterligning eller noe som kan ligne ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TAkk for svar , men jeg ønsker ikke hva som helst men de dyrene som er på Stickstay:) Gjerne etterligning eller noe som kan ligne ..

De var jo ekstremt kjedelige! Barn liker farger, ikke sånt grått kjedelig «møl». 

Skal du pusse opp rommet for barnet eller for deg selv ? Dersom det er sistnevnte så passer disse wall stickers’ene fint. Skal du gjøre det for barnets del så velg noe mer fargerikt. 

Anonymkode: d69f8...b19

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

. Feks wallstickers, 700-1000kr ..? Bilder på veggen til flere tusen.

Hvor store er disse? Man får kjøpt slike hos Japan photo, og kan velge motiv etter hva de  har, eller fra eget foto eller noe annet. Disse er belagte og er i tillegg selvklebende (uten  lim) og  kan enkelt tas ned fra veggen og flyttes etter ønske.

Anonymkode: d0ca9...fa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var jo ekstremt kjedelige! Barn liker farger, ikke sånt grått kjedelig «møl». 

Skal du pusse opp rommet for barnet eller for deg selv ? Dersom det er sistnevnte så passer disse wall stickers’ene fint. Skal du gjøre det for barnets del så velg noe mer fargerikt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg titter på inspirasjon for tiden , på barnerom.. Masse spennende på feks Instagram og Pinterest .. Jeg følger også et par og prøver få litt ideer ... Men når jeg sjekker opp produktene er de svindyre!! Mange av de jeg følger virker som « vanlige « folk med ok jobber , men her er alt svindyrt.. Feks wallstickers, 700-1000kr ..? Bilder på veggen til flere tusen.. Hvordsn får folk råd til dette ? Er det sponsing på de som har mange følgere? Skjønner ikke hvordan man kan ha alt i hus av design og dyre møbler osv, alt av barneklær er dyrt og i tillegg ikke jobbe noe særlig.. Feks hun ene jobber med bloggen og Instagram kontoen mens mannen er håndtverker , de har tre barn... Skjønner ikke hvordan man får råd om man ikke har arvet eller lignende.. 

Har noen tips til sider eller annen inspirasjon som ikke koster skjorta, til barnerom ?? 

Feks veldig lyst på veggklistremerker /wallstickers fra Stickstay, men jeg betaler ikke den prisen.. Ønsker noe lignende ..? Sjekket Wish, eBay osv.. men finner ingenting..

Jeg har sett at de har noe på søstrene grene,  Ikea trodde jeg også hadde wallstickers.  Selvfølgelig er det tull å bruke tusenvis på et barnerom. Ungen bryr seg da ikke om et bilde koster 3000 eller 30 kr.   Det er bare istagramhorer som bruker masse penger på slikt så de skal få masse likes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig i dette. Grå designbarnerom er det tristeste jeg ser. Gi barna masse farger, og drit i Instagram. 

Anonymkode: 4d136...31d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke innred barnerom etter dagens trend. Barn liker kaos av farger og alt mulig, ikke det foreldre-og instagramvennlige pisset. Kutt ut!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎08‎.‎2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i dette! Jeg kikket også på veggklistremerkene fra Sticksay - vi har råd til å kjøpe det, men jeg droppa det fordi de rett og slett er for blasse og kjedelige for en unge. Den stilen er veldig fin, og jeg har vært fristet til å innrede barnerommene sånn flere ganger, men i bunn og grunn synes jeg den er for "voksen". Til nød kan det passe til et babyrom det første året eller så, men hva er vitsen i å investere så mye penger i noe barnet vokser fra? Eventuelt ødelegger? Vi har uansett ikke innredet rom for barna før de har vært godt over året.

Jeg endte opp med å kjøpe veggklistremerker fra ikea (roboter), men har ikke satt de opp enda så kan ikke si noe om kvaliteten. Sånn generelt synes jeg ikea har veldig mye kult for barn - de har skjønt at det handler om farger, lek og at ting skal tåle en støyt, ikke at mamma eller pappa skal få fine interiørbilder til Instagram.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike menn og spons tenker jeg. Og ja noen kvinner er vel rike de og. 

Anonymkode: 2eaef...521

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...