BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #21 Del Skrevet 21. august 2018 9 minutter siden, PinkLady97 skrev: Men hva med livet etter russetiden? Er ikke den viktigere? At noen er så dumme å roter bort flere millioner har det noe med hjernen demmes å gjøre, ikke selve russetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #22 Del Skrevet 21. august 2018 Avskaff hele russetiden sier jeg Anonymkode: 0ff5f...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #23 Del Skrevet 21. august 2018 Russetiden er verden i miniatyr. Like kjip og nådeløs mot noen og hvor andre kan mette sitt enorme behov for makt og suksess, men de har lært av foreldrene sine. Anonymkode: 30139...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 21. august 2018 #24 Del Skrevet 21. august 2018 3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Man er bare russ en gang i livet Du er bare 18, 19, 20, 21, 22 osv en gang i livet. Betyr det at du skal oppføre deg som en idiot hele tiden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #25 Del Skrevet 21. august 2018 12 minutter siden, WCKD skrev: Du er bare 18, 19, 20, 21, 22 osv en gang i livet. Betyr det at du skal oppføre deg som en idiot hele tiden? Folk får oppføre seg akkuratt slik de vil for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 22. august 2018 #26 Del Skrevet 22. august 2018 12 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Folk får oppføre seg akkuratt slik de vil for min del Du vil ha anarki med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #27 Del Skrevet 22. august 2018 Synes det er så morsomt med de som sier «det er bussene. Sånn har det blitt»... altså. Jeg var russ for 15 år siden. Vi hadde masse busser da også. Schvære anlegg osv. Så fenomenet russebuss med anlegg har vært en greie i hvertfall 20 år. Problemet er at de starter russetiden alt for tidlig, og den varer lenger enn tidligere. Før var det uhørt å bruke russebuksa før 1. Mai omtrent. Nå begynner de i påska. Anonymkode: 5283e...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. august 2018 #28 Del Skrevet 22. august 2018 9 timer siden, WCKD skrev: Du vil ha anarki med andre ord? Jeg er ikke politi eller har noe makt generelt i landet så jeg gidder ikke å bry meg eller dømme andre, alle har og gjør store feil inkludert meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 22. august 2018 #29 Del Skrevet 22. august 2018 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Jeg er ikke politi eller har noe makt generelt i landet så jeg gidder ikke å bry meg eller dømme andre, alle har og gjør store feil inkludert meg selv. Herre jemeni for en naiv holdning til livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. august 2018 #30 Del Skrevet 22. august 2018 2 minutter siden, WCKD skrev: Herre jemeni for en naiv holdning til livet. Jeg lar andre leve det livet de selv vil, jeg kan komme med innsigelser men til syvende og sist er det hver enkelt som bestemmer over seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 22. august 2018 #31 Del Skrevet 22. august 2018 2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Jeg lar andre leve det livet de selv vil, jeg kan komme med innsigelser men til syvende og sist er det hver enkelt som bestemmer over seg selv Hvordan andre mennesker velger å leve livet sitt har en innvirkning på samfunnet du lever i, og dermed har det en innvirkning på deg. At du ikke har noen mening om hva folk gjør, om de er lovlydige, arbeidende borgere eller morderiske ransmenn, det vitner enten om skremmende naivitet eller en total apati for alt som skjer rundt deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #32 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg synes det blir litt tragikomisk slik det hele har utviklet seg de siste årene, at hele VGS handler om russetiden for mange. De starter allerede i første klasse med planlegging av buss, klær, tur, hvem, hva, hvordan, og de bruker 2,5 år på å planlegge og tilrettelegge for en 3 mnd lang fest. Så blir det 8 ukers ferie, før studiestart må markeres med en ukeslang fest. Anonymkode: 29383...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 23. august 2018 #33 Del Skrevet 23. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så blir det 8 ukers ferie, før studiestart må markeres med en ukeslang fest. Halvannen til to uke på BI... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå