Gå til innhold

Hva skal jeg si til han elskeren jeg skal kutte ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt meg litt med en yngre mann i en liten periode. Vi hadde egentlig planer om og møtes igjen til uken, men jeg var på date i går med en fantastisk mann som jeg nå vil gå videre med.

Hva skal jeg si til han jeg har hatt sex med? Sannheten? Eller komme med en hvit løgn?? 

Anonymkode: badf1...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si at du ikke ser noen hensikt i å fortsette, og at dere får slå en strek over "opplegget" deres. Du plikter ikke å utbrodere noe eller fortelle at du har møtt en annen. Dropp det.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor juge ? Han fortjener jo sannheten ? Ikke vær feig. Si det som det er du. 

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Bare si at du ikke ser noen hensikt i å fortsette, og at dere får slå en strek over "opplegget" deres. Du plikter ikke å utbrodere noe eller fortelle at du har møtt en annen. Dropp det.

Så vil han likevel skjønne at det er en grunn. Hvorfor ikke bare si det som det er? Er jo mest realt det da. 

Skrevet

'Det er ikke meg, det er deg!'  Vel, du ønsker sikkert sannheten fra 'den fantastiske mannen' selv (antar jeg) Så sannheten holder lenge den!

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo bare si det som det er. At du ikke er interessert i noe mer, fordi du har møtt en annen som du ønsker noe mer med. 

Anonymkode: 4b017...2e5

• Liker 3
Skrevet

Nei nei nei, ikke nevn andre. Bare si at du ikke har følelser for han og det er derfor ikke aktuelt å fortsette.

Må det være så vanskelig?

Anonymkode: f67e5...263

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...