AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Har hatt meg litt med en yngre mann i en liten periode. Vi hadde egentlig planer om og møtes igjen til uken, men jeg var på date i går med en fantastisk mann som jeg nå vil gå videre med. Hva skal jeg si til han jeg har hatt sex med? Sannheten? Eller komme med en hvit løgn?? Anonymkode: badf1...178
Million Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Bare si at du ikke ser noen hensikt i å fortsette, og at dere får slå en strek over "opplegget" deres. Du plikter ikke å utbrodere noe eller fortelle at du har møtt en annen. Dropp det. 2
SoWhat? Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Hvorfor juge ? Han fortjener jo sannheten ? Ikke vær feig. Si det som det er du.
SoWhat? Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, Million skrev: Bare si at du ikke ser noen hensikt i å fortsette, og at dere får slå en strek over "opplegget" deres. Du plikter ikke å utbrodere noe eller fortelle at du har møtt en annen. Dropp det. Så vil han likevel skjønne at det er en grunn. Hvorfor ikke bare si det som det er? Er jo mest realt det da.
Ironically_me Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 'Det er ikke meg, det er deg!' Vel, du ønsker sikkert sannheten fra 'den fantastiske mannen' selv (antar jeg) Så sannheten holder lenge den! 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Du kan jo bare si det som det er. At du ikke er interessert i noe mer, fordi du har møtt en annen som du ønsker noe mer med. Anonymkode: 4b017...2e5 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Nei nei nei, ikke nevn andre. Bare si at du ikke har følelser for han og det er derfor ikke aktuelt å fortsette. Må det være så vanskelig? Anonymkode: f67e5...263 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå