AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 OBS! Ekle detaljer! Hei, jeg lurer på om dette er et tegn på at EL har vært: Altså, noen ganger renner sæden ut av skjeden med engang jeg reiser meg etter sex. Det pleier å være slik i ca. 1,5 uke etter mensen, og så endrer det seg. Plutselig renner ikke sæden ut igjen (hvertfall ikke som jeg merker og ikke alt på en gang). Dette varer i ca 1 uke, for så å endre seg igjen til at den renner ut med engang. Min teori på dette er at mormunnen (heter det det?) har åpnet seg, og så lukket seg igjen. Og at jeg dermed kan tolket det som at EL nærmer seg når spermen ikke renner ut, og at EL har vært når den renner ut igjen. Noen som kan bekrefte eller avkrefte? P.S beklager veldig merkelig skrift. Vet ikke hva som har skjedd her og klarer ikke å fikse det! Anonymkode: 4eb46...b15
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Jeg TROR det stemmer. Kan jo også være litt forskjell på mengden sæd fra gang til gang. Anonymkode: 25749...09a
frk.Sanna Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Jeg føler også det sånn, men det varierer også ut i fra hvor ofte vi har sex...☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå