AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #61 Del Skrevet 21. august 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Spot on! Jeg tror jeg var tidlig i tenårene da dette skjedde, og gikk fra å elske Freia melkesjokolade til å hate den nye innpakningen og smaken. Syntes det var en markant forskjell i smak! Senere har jeg nok spist min andel melkesjokolade uansett, men smaken er ikke hva den en gang var. Anonymkode: ae1c0...3f8 Absolutt. Merkelig det hvordan de har helt lik innpakning som i andre land og andre merker nå... not. Det smaker jo det samme over alt. Anonymkode: b51ed...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 21. august 2018 #62 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg er slettes ingen sjokoladekjenner, men jeg synes også den smaker annerledes. Smaker søtere og mindre på en måte, og konsistensen er hardere. Kan være innbilling da, hadde vært interessant med en blindprøve Savner Bergene Melk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Zen Skrevet 21. august 2018 #63 Del Skrevet 21. august 2018 Mange år siden de endret oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #64 Del Skrevet 21. august 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle mener ikke det, nei. Anonymkode: 7308d...7c5 Mange da om du absolutt vil kverulere. Anonymkode: fb7b1...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 21. august 2018 #65 Del Skrevet 21. august 2018 Høres rart ut at Freia skulle tukle med oppskriften til en av de sterkeste merkevarene sine. Skal ikke utelukke at de gjør "noe" annerledes i dag kontra tiden før oppkjøpet, men at det skal smake veldig annerledes? Det tror jeg er mer innbilning enn noe annet. Med store endringer risikerer de at salget går i dass, den sjansen tror jeg ikke de tar. De prøvde seg visst i år 2000, men det ble rimelig kjapt reversert. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BJRpRQ/tuklet-med-melkesjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 21. august 2018 #66 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) 4 minutter siden, Guile said: Høres rart ut at Freia skulle tukle med oppskriften til en av de sterkeste merkevarene sine. Skal ikke utelukke at de gjør "noe" annerledes i dag kontra tiden før oppkjøpet, men at det skal smake veldig annerledes? Det tror jeg er mer innbilning enn noe annet. Med store endringer risikerer de at salget går i dass, den sjansen tror jeg ikke de tar. De prøvde seg visst i år 2000, men det ble rimelig kjapt reversert. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BJRpRQ/tuklet-med-melkesjokoladen Kjøp en plate melkesjokolade av merket Lindt og kjøp en plate Freia melkesjokolade. Sammenlign. Før i tiden smakte Freia omtrent som Lindt. (Jeg tar et lite forbehold om at det er lenge siden jeg har kjøpt Lindt sjokolade. Så det er en mulighet for at dette firmaet har begynt å fuske i faget også. Men det tviler jeg på. Sveitserne er sære. Økonomi står riktignok sterkt der i gården, men det gjør også kvalitet.) Endret 21. august 2018 av T-Rex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #67 Del Skrevet 21. august 2018 Kinder sjokolade er fortsatt god synes jeg Anonymkode: b51ed...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. august 2018 #68 Del Skrevet 23. august 2018 På 20.8.2018 den 20.09, Mallard skrev: Savner fremdeles Soho-sjokoladen jeg... Jeg oooog. Var sååå lei meg for at de nok en gang ikke ble solgt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #69 Del Skrevet 25. august 2018 Hmm syns det smaker det samme 😊 Anonymkode: c1e73...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå