AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Jeg digger fargerike klær med kult snitt, men jeg er for sjenert til å gå med dem. Jeg vil på en måte ikke synes, fordi jeg føler jeg ikke har stor nok personlighet til å bære antrekk som stikker seg ut. Er det ikke sånn at man forventer at de med kul stil også er kule mennesker? Hva gjør dere andre grå mus? Anonymkode: f853e...f71
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Kul er relativt. De du synes er kule synes jeg er dritt kjedelige. Gå med det du vil, også vil noen folk synes du er kul, andre ikke. Du kan ikke tilfredsstille hele verden. Ikke bry deg om hva andre synes. Anonymkode: 8b11a...846 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Som AB over sier, varierer det mye hva vi synes er kult. Men for å ta utgangspunkt i det jeg vil kalle en kul stil... Nei, jeg synes ikke du må ha stor personlighet for å gå i kule klær. Jeg personlig liker å ha på meg mye svart og mørke klær, slitte jeans og topper, tettsittende skinnjakker, støvletter(både lave og høye)... Dette er noe jeg personlig synes er en kul stil. Men jeg er egentlig ganske rolig av meg. Snakker rolig og stille, er høflig og tilbakeholden. Men det stopper ikke meg i å ha på meg det jeg liker. Jeg vil heller si at å bruke de klærne jeg virkelig liker gir meg mer selvtillitt, og gjør meg til en litt større personlighet enn det jeg kanskje er. Bruk det du vil. Husk at klærne må ikke matche personligheten din. Det er personligheten din som former stilen din. Kanskje har du en kul og "skrikende" stil, nettopp fordi du på innsiden er rolig? Det skaper en fin balanse, synes jeg. Så prøv det! Se hvordan du føler deg. Det er bare klær, og kan alltid skiftes ut hvis du ikke liker det. Men husk også at det er en vanesak. Når jeg først begynte å bruke støvletter til hverdags følte jeg meg litt overpyntet, men nå er det helt vanlig for meg. Samme med skinnjakken min, først følte jeg meg litt rar, men nå synes jeg det er kjempetøft. Se gjerne på inspirasjon med de stilene du liker også, så kan det hjelpe deg på vei. Begynn gjerne i det små, med bare én eller to små ting du liker, og bygg på siden med alt du liker. Anonymkode: 087d8...2a5 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg digger fargerike klær med kult snitt, men jeg er for sjenert til å gå med dem. Jeg vil på en måte ikke synes, fordi jeg føler jeg ikke har stor nok personlighet til å bære antrekk som stikker seg ut. Er det ikke sånn at man forventer at de med kul stil også er kule mennesker? Hva gjør dere andre grå mus? Anonymkode: f853e...f71 Sjenerte er ofte de som er kulest. De har en ekte kulhet fordi den ligger så langt inne. Skaff deg de klærne og kjør på, det er en grunn for at du tiltrekkes slike klær vet du, og det er -ikke- fordi du er en grå mus hvertfall 😄 Jeg heier på deg 🎉🎉 La din indre kulhet få slippe ut! 🙊 Jeg mener det! 🧡 Anonymkode: 716df...e53 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå