Monkey12 Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Har nettopp avsluttet et forhold og flyttet tilbake til hjembyen igjen. Står må uten kjæreste og leilighet og livet er litt tungt nå. Er det noen her inne som kan legge kort på meg og se om ting vil endre seg. kvinne 37 år
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Svaret til spørsmålet i overskriften er nei, ingen kan spå fremtiden. Bruk heller tiden din på noe fornuftig som faktisk vil hjelpe deg med livet ditt. Anonymkode: 1b8f1...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 48 minutter siden, AnonymBruker said: Svaret til spørsmålet i overskriften er nei, ingen kan spå fremtiden. Bruk heller tiden din på noe fornuftig som faktisk vil hjelpe deg med livet ditt. Anonymkode: 1b8f1...2d6 Nei, mrn om noen hadde lagt kort på ts og komt med beskjeden "du må ta tak i situasjonen", som de ofte gjør, hadde det skadet? Anonymkode: 26dd3...1ce 1
Monkey12 Skrevet 19. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2018 Ts her, var det jeg håpet på, at det var noen her inne som kunne legge kort på meg.
Morpheus Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Kortet mitt sier at du må gjøre noe selv for at ting skal bli bedre. Gjør du ingen ting. Skjer det ingen ting. Det kommer ingen frier inn til deg og finner deg i sofaen. Du må komme deg ut av sofaen og lete etter han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå