Gå til innhold

Vellykket tinderdate og da var tankekjøret i gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en date med en kar fra tinder på torsdag. Vi hadde ikke chattet mer enn en uke i forkant men bare hoppet i det. 

Det var en veldig hyggelig date, med kafé, gåtur og sa farvel med en klem, han spurte om å treffes igjen, og det sa jeg ja til. 

Likte han utrolig godt, og kjenner jeg fort kan bli forelsket her altså... 

Han er av typen som ikke er noen mobilfantast, det kan ta timesvis mellom hver gang han svarer på melding. Han skriver svært sobre og høflige meldinger, er vant til litt mer futt og pågåendhet fra menn.. 😅

Jeg er nok litt hekta på bekreftelse og oppmerksomhet men vil ikke skremme bort han her! Vi har avtalt nytt møte, tid og sted, på hans initiativ. 

Hadde han ikke likt meg litt så hadde han vel ikke foreslått nytt møte?? 

Og hvordan oppfører jeg meg for å ikke skremme han vekk.. Sender kun melding når han har skrevet først. 

Anonymkode: 1def8...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær på og vis at du vil satse på å prøve å få til et forhold med denne personen. 

Dyrebare prinsesser som skal gjøre seg kostbare. Det gidder man ikke å bruke tid på. 

Send han meldinger og vis at han ikke trenger å ta deg så seriøst. Send gjerne en melding for mye. Enn en for lite. 

Ikke la denne sjansen gå i fra deg. Det er ikke lett å vite hvordan man skal sjekke opp kvinner etter denne #metoo kampanjen. Så da får man heller være litt gammeldags og forsiktig i starten. Til han blir trygg på deg og kan slå seg litt mer løs. 

Anonymkode: 9d630...b32

Skrevet

Og sånn er typen min. Frustrerende, men jeg vet han er glad i meg. :fnise: Jeg har sagt det til han og han prøver å skjerpe seg, med å f.eks svare på viktige meldinger når han ser dem. Selvfølgelig kan man ikke svare på alt på sekundet, men jeg vet at han ser meldingene og ikke svarer på hele dagen selv om han bare er hjemme. Noen ganger trenger jeg omså bare et ja eller nei. Det er ikke så vanskelig! :balltre:

Men han vet hvor irriterende det er selv, så det er jo en start, haha.

Skrevet

At du kun sender melding hvis han har sendt først er veldig lite attraktivt. Det leder meg til å tro at hun egentlig ikke bryr seg og hun bare svarer av ren høflighet.

Anonymkode: df395...413

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du kun sender melding hvis han har sendt først er veldig lite attraktivt. Det leder meg til å tro at hun egentlig ikke bryr seg og hun bare svarer av ren høflighet.

Anonymkode: df395...413

Hmm, føler det blir feil uansett hva jeg gjør, hater denne fasen jeg går inn i nå! 😅 Jeg vil ikke mase, men vil ikke virke uinteressert. Jeg stiller spørsmål i meldingene jeg skriver, sånn at han skal skjønne at jeg er interessert i han, og ønsker kommunikasjon.. TS

Anonymkode: 1def8...408

Skrevet

Hadde absolutt sendt noen meldinger på eget iniativ først og ikke bare la han gjøre det. Trenger ikke være store tingene.. et bilde kan gjøre susen også

Anonymkode: 86e2f...f84

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Tror du bare skal fortsette slik som du gjorde på første date. Du skremte han ikke vekk da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...