AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #21 Skrevet 19. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke du skal blande deg. Anonymkode: 85b40...818 ... sa den utro mannen. Ja, man skal si i fra om sånt. Det er viktig informasjon! Anonymkode: ceba5...71b 13
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #22 Skrevet 19. august 2018 Noe lignende skjedde med meg for noen år siden. Fant ut dagen etterpå at han hadde dame. jeg var utrolig usikker på om jeg skulle si det til kjæresten hans, da jeg vet at damer fort gjort skylder på den andre dama, og jeg var ikke 100% sikker på om de hadde "pause" eller noe... Litt tid gikk, jeg hadde egentlig bestemt meg for å si det.. men pingla ut. Det endte opp med at jeg ble kjefta på i flere anledninger av dama og venninna hennes. Nå lenge etter så angrer jeg veldig på at jeg ikke var modig nok til å si i fra til henne. Gi beskjed til dama. Er du uheldig så får du skylda, men jeg tenker uansett at det er bedre at du sier fra. Damer burde holde sammen. Vi er virkelig ikke flinke til dette.. Anonymkode: 5731c...d85 9
FluffyJuggernaut Skrevet 19. august 2018 #23 Skrevet 19. august 2018 (endret) Jeg var veldig glad for at vennen min fortalte meg det når eksen gikk bak min rygg. Og jeg vil bestandig velge å vite det om jeg blir sviktet. Det blir sikkert tungt å høre fra deg, men så lenge du får med at du ikke var klar over at han var opptatt og også ble ført bak lyset, så vil jeg tro det blir lettere. Endret 19. august 2018 av FluffyJuggernaut 7
Arabella Skrevet 19. august 2018 #24 Skrevet 19. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet er det? Anonymkode: 46e22...480 Er det relevant for deg å vite? 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #25 Skrevet 20. august 2018 5 timer siden, Arabella skrev: Er det relevant for deg å vite? Det kan være at ab er redd for at det er hennes type..? Anonymkode: ac7da...c48 2
matrobot Skrevet 20. august 2018 #26 Skrevet 20. august 2018 Ja, fortell kjæresten hans. Jeg synes at kjæresten fortjener å vite det. Da eksen min var utro med meg visste flere om det, men ingen torde å si ifra til meg. Tenk hvordan det føles å være meg, den "naive" som vet ingenting. Selv om det var vondt å vite det etterpå, er jeg utrolig glad for det er slutt nå. 8
Gjest Peanut Skrevet 20. august 2018 #27 Skrevet 20. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja! Har man et snev av oppdragelse, så sier man ifra om sånt. Man lar ikke ei annen medsøster kaste bort uerstattelig tid og kjærlighet på en som ikke viser henne et snev av respekt! Anonymkode: 2d61d...25b Snodig interessant at i andre tråder hvor mannen eventuelt er gift eller samboer, så får man høre at man skal ikke si noe for da ripper man opp (i) ting Personlig synes jeg man skal si i fra uansett om det er til kjæreste/ samboer/ kone.
Lee Jones Skrevet 20. august 2018 #28 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Peanut skrev: Snodig interessant at i andre tråder hvor mannen eventuelt er gift eller samboer, så får man høre at man skal ikke si noe for da ripper man opp (i) ting Personlig synes jeg man skal si i fra uansett om det er til kjæreste/ samboer/ kone. Det merker jeg også. Det har nok med at det er et kvinneforum der mange "feminister" ser på dette som en kjønnskamp, og ikke likestilling som de selv påstår. Hadde det vært likestilling ville menn og kvinner her på forumet fått samme råd. Dette er jo "bias" og tegn på at få av forumdeltagerne ikke evner å se ting fra forskjellig perspektiv.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #29 Skrevet 20. august 2018 Få han til å innrømme på fb at dere har hatt sex, sånn du har bevis. Ellers vet du veien det går... Gi ett eller annet sex kompliment, foreksempel. Så skriver du til slutt; Vent nå litt. Har du dame??? Se svaret. Mest sannsynlig blokker han deg, så ta screenshot underveis. Usikker på om mld blir sletta når en blir blokka. Anonymkode: 9793e...66a 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #30 Skrevet 20. august 2018 3 timer siden, matrobot skrev: Ja, fortell kjæresten hans. Jeg synes at kjæresten fortjener å vite det. Da eksen min var utro med meg visste flere om det, men ingen torde å si ifra til meg. Tenk hvordan det føles å være meg, den "naive" som vet ingenting. Selv om det var vondt å vite det etterpå, er jeg utrolig glad for det er slutt nå. Samme her. Jeg var den siste som fikk vitre, og den følelsen, hvor lurt og utrolig dum jeg følte meg, den slo kjærlighetssorgen. Anonymkode: 9793e...66a 4
Phetzl Skrevet 20. august 2018 #31 Skrevet 20. august 2018 Hvis dette er en dame/et par du ikke omgås eller kjenner, mener jeg det er like greit å ikke legge seg opp i det. 3
Apekatten Skrevet 20. august 2018 #32 Skrevet 20. august 2018 Hadde kjæresten min vært utro, så hadde jeg satt pris på å få vite det asap. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #33 Skrevet 20. august 2018 Jeg hadde villet vite så jeg kunne fått avsluttet forholdet. Ingen har lyst å gå rundt som den bedratte, uvitende fjotten. Anonymkode: 3bf95...830 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #34 Skrevet 20. august 2018 51 minutter siden, Phetzl skrev: Hvis dette er en dame/et par du ikke omgås eller kjenner, mener jeg det er like greit å ikke legge seg opp i det. Du hadde ikke ønsket å vite da, med andre ord? Anonymkode: 9793e...66a
Katten.2.0 Skrevet 20. august 2018 #35 Skrevet 20. august 2018 Hva sier han om saken? Tenker man først tar det opp med den skylige og deretter informerer den uskyldige. 1
Phetzl Skrevet 20. august 2018 #36 Skrevet 20. august 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde ikke ønsket å vite da, med andre ord? Anonymkode: 9793e...66a Nei, i grunn ikke.. Hvis en helt fremmed hadde tatt kontakt og fortalt at han hadde hatt sex med dama mi, hadde jeg nok lurt mest på hvilken agenda han hadde.. jeg ville ikke tenkt at han var grei som ga beskjed. Når skal en gi beskjed, og når skal en holde kjeft? Eks: du har en kollega som hadde seg på en fest, er det din oppgave å gi beskjed til ektefellen? Dukker opp sånne episoder av og til, diskutert dette med dama et par ganger, og vi er skjønt enige om at det er greiest å ligge unna. Ikke fordi vi er feig eller konfliktsky, men fordi det ikke er vår oppgave å involvere oss i andre sine fuckups.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #37 Skrevet 20. august 2018 2 minutter siden, Phetzl skrev: Nei, i grunn ikke.. Hvis en helt fremmed hadde tatt kontakt og fortalt at han hadde hatt sex med dama mi, hadde jeg nok lurt mest på hvilken agenda han hadde.. jeg ville ikke tenkt at han var grei som ga beskjed. Når skal en gi beskjed, og når skal en holde kjeft? Eks: du har en kollega som hadde seg på en fest, er det din oppgave å gi beskjed til ektefellen? Dukker opp sånne episoder av og til, diskutert dette med dama et par ganger, og vi er skjønt enige om at det er greiest å ligge unna. Ikke fordi vi er feig eller konfliktsky, men fordi det ikke er vår oppgave å involvere oss i andre sine fuckups. Litt annerledes om du er den som er tredjeparten kanskje..? Anonymkode: 3bf95...830 3
matrobot Skrevet 20. august 2018 #38 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg var den siste som fikk vitre, og den følelsen, hvor lurt og utrolig dum jeg følte meg, den slo kjærlighetssorgen. Jepp, kjenner til den.
_popcorn_ Skrevet 20. august 2018 #39 Skrevet 20. august 2018 Jeg ville konfrontert han med det først, for å få en forklaring på hvorfor han mener det er ok å innlede ett forhold til deg samtidig som han har dame. Han har jo tydeligvis hatt intensjoner om at dere ikke skal være en engangsgreie. Og spesielt siden dette noe han hadde planer om å fortsette med, så ville jeg sagt det til dama.
Phetzl Skrevet 20. august 2018 #40 Skrevet 20. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt annerledes om du er den som er tredjeparten kanskje..? Anonymkode: 3bf95...830 Har pult et par damer der jeg har fått vite at de hadde type etterpå, har aldri falt meg inn at det var min oppgave å oute vedkommende av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå