Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvordan møter dere mennesker dere misliker? Hver gang jeg møter mennesker jeg ikke liker så blir øynene mine tørre og litt våte i tillegg til at jeg ikke klarer å få ut de rette ordene.. Frykten og hatet jeg tidligere har hatt for dem gir meg en vond magefølelse hver gang jeg ser dem.

Anonymkode: d43f5...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg overser de. 

Anonymkode: 473cf...e7c

Skrevet

Behandler de som vanlig. Ser ingen grunn til å oppføre meg dårlig selv om jeg ikke liker de. Selv voldtektsmannen min kan jeg møte med et smil. Ikke et menneske her i verden skal få meg til å føle meg mindre pga en negativ relasjon. 

Anonymkode: 30074...265

Skrevet

Kommer an på situasjonen og relasjonen til det memnesket.

Om det er i jobbsammenheng så prøver jeg å oppføre meg profesjonelt. I andre situasjoner vil jeg si at jeg oppfører meg nøytralt og holder avstand. Kun hvis folk presser meg og er ufine så kan de få en reaksjon, men der også kommer det an på. Jeg orker generelt ikke å ha for mye å gjøre med folk jeg ikke liker, men noen ganger må man jo.

Skrevet

Kommer an på situasjonen til personen og hvor sterkt jeg misliker han/henne. Hvis det er mulig, prøver jeg å unngå dem, hvis ikke, begrense kontakten til et minimum, og så rett og slett bare være så nøytral som mulig. Men det siste er veldig energitappende. 

Anonymkode: 167fb...385

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...