Girl84 Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Føler meg alene hele tiden! Har kjæreste,men han er ikke her selv om han er her! Kan ikke snakke sammen,for da føle jeg at jeg ødelegger alt å at han vil stikke av! Føler livet er ingenting! Kroppen verker heletiden av tristhet! Deprimert hele tiden å føle meg sint! Er i samtaler,men hjelper ikke! Hva skal jeg gjøre liksom😑
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Alle jenter kan ha slike dager. Jeg har bra selvtillit og når noe trekker meg ned så klarer jeg å kjempe mot det, men har dager hvor alt er deprimert og føler meg ikke bra. Har selv gått gjennom utrolig MYE i livet som har gjort meg sterkere. Det jeg vil fortelle deg. Når jeg har det slik så hjelper det meg å få orden i omgivelsene rundt meg, jeg er veldig strukturert og liker renhet. Jeg starter med å ta ut alt sammen i hvert rom av huset, tørke, sortere, kaste og legge det rent og ryddig på plass. Dette gjør jeg med hele huset. For meg virker det som terapi, jeg føler at alt rundt meg blir rent og systematisk. Når jeg har gjort det (kan ta 2-3 dager) så fordufter jeg inn på badet og vokser hele kroppen, bruker ansiktsmaske, skrubber, fikser øyenbryna, tar meg en lang dusj og smører meg inn med en god body lotion. Føler meg så mye bedre når jeg har gjort alt. Føler meg fin og ren og føler at ting er under kontroll rundt meg. Jeg er gift med mann, han blander seg ikke inn når jeg får slike dager, men er veldig flink å hjelpe til med å rydde og vaske med meg. Jeg tror ikke jeg besvarte spørsmålene dine, men dette er noe du kan gjør for deg selv. Kjøp deg fine klær, vær pyntet og møt venninner/familie. Ikke vær hjemme og bli deprimert. Om du ikke tør å snakke med kjæresten før han stikker av så ikke gjør det, men en ting du må vite. Alle menn er på en eller annen måte dritsekker. Ikke la deg påvirke og ødelegg deg selv. Bli ego som dem, lær å elsk deg selv og gjør deg selv godt. Ikke føl deg stakkarslig, når du har den holdningen så vil alle se på deg som du selv gjør. Kom deg på beina og gjør det som gjør deg glad. Håper alt vil ordne seg, men prøv ut teknikken min, kanskje det hjelper innvendig💕💕 Anonymkode: bbc5a...e2d 1
Girl84 Skrevet 19. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2018 Jeg har en sykdom som gjør at jeg ble total gal av renhet å måtte ha alt systematisk! Jeg fikk hjelp å ble bedere ,men nå har det gått overhånd igjen! Det gjør meg ikke happy desverre! Mannen min blir bare sur når jeg vil snakke om all problemer,spesielt når det går på oss som par:(( føle bare jeg som har følelser,elsker å har riktige kjærlighetsfølelser! Viser det offentlig osv! Føle meg stengt ute! Er så vondt å gå som en sombi! Vil ikke at det skal bli slutt heller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå