Gjest shaska Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Bruker dere lue til deres baby inne? Jeg har en 3 mnd. og bruker lue på natta, men ikke på dagen. Vi har 18 grader på vårt soverrom og alt mellom 21-25 grader i huset på dagen. Interessant å se hva andre gjør.
Salamandra Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Har aldri brukt lue innendørs til noen av mine unger..
Gjest vinter Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har ikke brukt lue innendørs på min sønn. I barnehager er anbefalt innendørstemperatur 20 C så jeg tror at lue om natten med dine tempraturer er helt unødvendig.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 har aldri noensinne brukt lue på mitt barn innendørs, har heller ikke hørt om noen som gjør det. bortsett fra deg da!!
Gjest Madeline Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Med de temperaturene du har inne skulle det ikke være nødvendig med lue. Tvert imot så skal vel ikke barna ha på for mye klær om natta. De skal selvfølgelig ikke fryse, men å bruke lue må vel være å overdrive.
Trill Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Når barnet ditt er 3mnd og du har ca18g på rommet så er det nok ikkje nødvenig med lue om natta. Når det virkelig er KALDT- så kansje. Og når babyen er nyfødt.. Eg har aldri brukt lue innendørs på min Han sover på skinn og er så god og varm
kitty Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har aldri brukt lue på min sønn inne verken om natten eller dagen. 18 grader skulle vel heller ikke tilsi at man trenger lue. Hvordan sover barnet om natten når det har lue da? Min sønn har alltid vært veldig varm av seg så han hadde jo svettet med lue ved 18 grader og definitivt ikke sovet godt. Med mindre det er direkte trekk fra vindu ville jeg ikke brukt lue.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Har aldri hørt om noen som bruker lue inne, nei, annet enn på sykehuset de første dagene......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå