AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Når den andre tråden med navnet: Er det noe " galt " med dem som ikke vil ha barn er så dum måtte jeg bare starte denne. Anonymkode: 6bd7b...4eb
stan Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Ja, det er noe galt med folk som vil ha barn. Som vil la disse små "diktatorene" ta over alle aspekter av livet. Med barn i huset er det slutt på å kose seg lenge i senga om morgenene. Slutt på spontan sex. Slutt på å ha tid til seg selv. Takk til alle dere som var så gale, slik at jeg kunne bli til. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 5 timer siden, stan skrev: Ja, det er noe galt med folk som vil ha barn. Som vil la disse små "diktatorene" ta over alle aspekter av livet. Med barn i huset er det slutt på å kose seg lenge i senga om morgenene. Slutt på spontan sex. Slutt på å ha tid til seg selv. Takk til alle dere som var så gale, slik at jeg kunne bli til. Dette var godt sagt 😊 Anonymkode: a8a21...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå