Gå til innhold

Impotent mann...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse tilbys implantat. 

Anonymkode: 2a033...90a

Må nesten le,j a det finnes men å finne en mann som gjør det er vel et større problem 

Anonymkode: 8f87a...466

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er vel ikke spesielt opptatt av penis og ifølge andre tråder blir damer mye bedre stimulert vha fingrer så kanskje det er løsningen?

Anonymkode: ef236...a14

Hva med han da...for han forventer jo litt tilbake...blir rart å bare få....og jeg sliter skikkelig med at han er slapp.... Mulig jeg er rar...men min tenning er ikke det samme....

Samspillet som bør være godt og avslappet...er anspent og vanskelig....lysten min overskygges totalt av det....🙈😨

Anonymkode: 4ecb4...8c0

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, av og til må du bare virkelig si ifra. Han må dra til legen. Kan jo være noe alvorlig. Si at du er redd, be han gjøre det for din skyld. Menn liker ikke å gå til legen, og dette er sikker ekstra vanskelig da de handler om potens. 

(Min mann er operert for prostatakreft. Vanskelig tema)

Snakk sammen. Fokuser på lntimtrening. (Google) 

Anonymkode: 92bc1...085

Jeg har gråti...Jeg har ropt....mannen er stri...Jeg har vært kjempebekymret...

Har googlet intimtrening. Det jeg får opp handler om graviditet...?

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring legen selv 👍

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må nesten le,j a det finnes men å finne en mann som gjør det er vel et større problem 

Som jeg innledet med, det er et valg.

Skrevet
På 8.1.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med en sexolo, så kan dere kanskje få litt hjelp.nVi fikk også prøve det som jeg tror het intimitetstrening, men vi fikk informasjon om det hos sexologen. 

Jeg er i samme situasjon, bare min mann er aseksuell. Vi har vært gift i 4 år. Jeg elsker han som han er, men først nå de siste par årene har jeg kanskje skjønt alvoret i det og jeg har begynt å føle veldig på det. Vi kan ha sex av og til, men han nyter det ikke annet enn at han synes det er hyggelig å gjøre det for min del av og til.  Han kan få utløsning (kun hvis han runker), og kun fordi det er et fysisk behov. Men han nyter det på ingen måte annet enn akkurat følelsen av å tømmes. Jeg savner å være "til nytte". Fantaserer om omtrent alle menn rundt meg, synes det er flaut og føler meg som en ekkel sexgal kjærring til tider. Men sånn er det bare. Jeg vet ikke om jeg klarer å leve resten av dette samlivet uten en elsker som kan nyte meg også. Selv om det føles jævlig og si det. Men det gjør noe med deg når den ene har behov for sex og den andre ikke. Man så må på et vis prøve og respektere begge.
Jeg har aldri foreslått en elsker for mannen min, jeg synes det er utrolig dårlig gjort av meg og i det hele tatt tenke sånn, men jeg tror egentlig at han ville godtatt det. Men det ville jo vært vondt for han, garantert. 

Off dette er vondt uansett hva man velger føler jeg... 😕

Anonymkode: 04695...451

Skrevet
På 8.1.2019 den 12.44, AnonymBruker skrev:

Kvinner er vel ikke spesielt opptatt av penis og ifølge andre tråder blir damer mye bedre stimulert vha fingrer så kanskje det er løsningen?

Anonymkode: ef236...a14

Heeelt feil når det gjelder meg! Det jeg ikke er så opptatt av er størrelsen, det er mest noe menn tror! Men penetrasjon....Mmmmm!

Anonymkode: bf676...f75

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er formen hans ellers? Kondisjon? Alkoholbruk? Har selv datet en halvslapp pølse med høyt alkoholinntak og slapp tilstand ellers også. Mye som spiller inn, men trenger ikke være de alvorlig underliggende sykdom som nevnes flere steder i tråden. Kan være livsstilsfaktorer også.

Anonymkode: 7327f...27a

Skrevet
På 8.1.2019 den 2.08, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk mannen er dypt deprimert....Men aner ikke hvorfor... 

Hvor gammel er han? Kan være overgangsalderen kanskje? Da kommer jo gjerne depresjon i tillegg til kroppslige endringer som Mindre testosteron. 

Får vondt av deg, ts!

Anonymkode: cdee9...1d3

Skrevet
På 8.1.2019 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Disse tilbys implantat. 

Implantat? Mot impotens?

Anonymkode: 92bc1...085

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts 💛

Anonymkode: 68d6c...baf

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2019 den 1.06, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det ts 💛

Anonymkode: 68d6c...baf

Dytter 

Anonymkode: 9f7c2...5d4

AnonymBruker
Skrevet

Vi går til en psykolog/parterapeut. Har hatt noen timer med sexolog også. 

Fremdeles ingen intimitet oss imellom(ikke kyssing eller noe), fordi jeg ikke fikser det. Hans usikkerhet sliter meg ut....trenger kontroll og bekreftelser hele tiden....sikkert fordi jeg ikke fikser nærhet...ting er skikkelig slitsomt...

Jeg svikter som kone..jeg svikter megselv også...

Jeg støtter ikke han slik jeg burde..slik han trenger...og jeg velger bort ting som betyr noe for meg for å ta hensyn til han...og for å slippe pes..

Ellers fungerer familielivet. Vi krangler lite og samarbeider godt om praktiske ting. Men vi har det ikke bra....og vi hadde det SÅÅ innmari bra...i veldig veldig mange år...

Hadde jeg bare fikset hans impotens bedre...at han sliter opplever jeg mer legitimt..

Ellers har jeg ikke kontakt/ lite kontakt med han jeg var så fasinert av. Han vet ikke om noe 😉 og jeg er glad han ikke prøver seg på noe...for jeg vet ikke hva som er sterkest om dagen....min integritet eller mitt behov for en MANN. Da er det best å ligge unna.

Livet er vanskelig enda desverre..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fremdeles ingen intimitet oss imellom(ikke kyssing eller noe), fordi jeg ikke fikser det. Hans usikkerhet sliter meg ut....trenger kontroll og bekreftelser hele tiden....sikkert fordi jeg ikke fikser nærhet...ting er skikkelig slitsomt...

Jeg støtter ikke han slik jeg burde..slik han trenger...og jeg velger bort ting som betyr noe for meg for å ta hensyn til han...og for å slippe pes..

Ellers fungerer familielivet. Vi krangler lite og samarbeider godt om praktiske ting. Men vi har det ikke bra....og vi hadde det SÅÅ innmari bra...i veldig veldig mange år...

Hadde jeg bare fikset hans impotens bedre...at han sliter opplever jeg mer legitimt..

Ellers har jeg ikke kontakt/ lite kontakt med han jeg var så fasinert av. Han vet ikke om noe 😉 og jeg er glad han ikke prøver seg på noe...for jeg vet ikke hva som er sterkest om dagen....min integritet eller mitt behov for en MANN. Da er det best å ligge unna.

Du hsr min fulle forståelse 💛

Anonymkode: 9f7c2...5d4

AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at akkurat han har blitt impotent nå? Høres ut som dere begge er unge enda. Er han overvektig, tatt medisiner, eller slitt med diabetes?

Anonymkode: 4e15f...62a

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å "fyre oppunder" i en vanskelig tid, men jeg er yngre elsker til ei dame i din situasjon.  Hun sier hun har det mye bedre nå, tross enkelte stikk av dårlig samvittighet.  Et alternativ du i hele tatt ikke vil vurdere ?

Anonymkode: bc219...414

AnonymBruker
Skrevet

Min mann nærmer seg 50 og har blitt en miks av aseksuell og impotent. Jeg tror det er en kombinasjon av en veldig vanskelig situasjon i en allerede krevende jobb, noen bekymringer utenom og det at småbarnslivet er tøft (vi startet sent, og han er noen år eldre enn meg). Så forsøker å unngå å problematisere det for mye, men det er noe jeg har tenkt mye på. Selv har jeg over snittet behov for sex, så det føles nesten litt bortkastet å ha falt for noen som nesten ser det som en byrde. For min del er det greiere at vi bare ikke forsøker enn å ha et haltende sexliv som føles som en "tjeneste" jeg ikke akkurat får så mye ut av. Vi har heller fokus på å forsøke å gjøre hverdagen enklere og å få til mer kjærestetid uten sex. 

Jeg vet at jeg ikke vil ha noen andre. Ønsker heller ikke å være alene med barna 50% av tiden, som familie fungerer vi veldig godt. For nå går det helt fint, men tanken på å aldri skulle ha sex igjen i hele mitt liv er en smule deprimerende. 

Det hjalp faktisk at han nevnte det selv en dag. Før har det føltes som om det ikke plager ham nevneverdig, at han ikke tenker på sex og at livet er fint uten. Men så sier han at han håper på å få kommet i gang med trening ordentlig, både for helsa og libidoet. Og det var så godt å høre ham nevne det som et ønske. Da ønsker vi det samme i det minste. Om det skjer eller ikke gjenstår å se, men det føles ikke like håpløst. 

Anonymkode: 833b6...ad1

• Liker 1
Skrevet

Har dere vurdert et cuckold-forhold? Altså at du har sex med andre menn med hans tillatelse? Jeg har møtt flere slike par, der mannen som oftest ser på oss, og de har alltid vært fornøyde.

Denne løsningen fungerer kanskje ikke for alle, men det er i hvert fall verdt å diskutere. En kvinne i din alder bør få behovene sine tilfredsstilt :)

AnonymBruker
Skrevet
På 11.1.2019 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? Kan være overgangsalderen kanskje? Da kommer jo gjerne depresjon i tillegg til kroppslige endringer som Mindre testosteron. 

Får vondt av deg, ts!

Anonymkode: cdee9...1d3

Lavt testosteron GIR depresjon.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kunne sikkert hatt et sexuelt forhold hvis jeg bare klarte å akseptere at han ikke blir hard...men jeg opplever det som litt ekkelt 🙈 

Og det er så vanskelig å ha sex når jeg merker hans frustrasjon og tristhet...

Så jeg har valgt alt bort....men savner det...veldig..

Han har nå blitt skikkelig utredet...og de finner ikke noe galt...så antar at det muligens er psykisk? 

Sex med andre menn, mens han ser på vil være grusomt for han....og det klarer jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...