blaffen Skrevet 21. august 2018 #21 Skrevet 21. august 2018 Poenget med penispumpe er jo at du skal bruke den hvis det er blodtilførselen det er problemer med. For 'friske' peniser så strømmer 'høyttrykksblod' inn ett sted men det holdes igjen et annet sted. Da blåses penis opp av blodoverskuddet. Rein hydraulikk altså.. Pumpa bruker vakuum for å lage en trykkforskjell mellom blodet i penis og lufta rundt og da suges blod inn i penis så den blåses opp. Jeg tror dette kan gå galt på flere måter. En ting er selve pumpa, den må faktisk kunne lage vakuum. En annen ting er tetting rundt penisroten. Det bør være en trang pakning i enden som penis skal tres inn gjennom, den må være tett både mot beholderen og mot penis. Det kan sikkert lønne seg med litt hårfjerning for å unngå luftlekkasjer, kanskje også fuktighetskrem der pakningen skal sitte. 1
Jerry Lee Skrevet 21. august 2018 #22 Skrevet 21. august 2018 Depresjoner kan gi impotens. Er han kanskje deprimert?
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #23 Skrevet 21. august 2018 Bytt han ut med en som har utstyr
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #24 Skrevet 8. januar 2019 Hvordan går det ts.jeg sliter for tiden, samme problem men blir vanskeligere å vanskelige å håndtere Anonymkode: 8f87a...466
Skorstein Skrevet 8. januar 2019 #25 Skrevet 8. januar 2019 Hvorfor drar du ikke da?! Du sier du må ha pikk, men han kan ikke gi deg det. Ellers må du bare finne deg i det og bli hos han. Du må ta ansvar og akseptere. Du må velge og ikke sitte å lage problemer. Folk er så dumme og late. Det finnes større problemer her i verden!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #26 Skrevet 8. januar 2019 Man elsker jo personen og det du skriver stemmer jo, men i praksis sitter det langt inne å bryte opp.det handler om frustrasjon kjære deg som er normalt i slike situasjoner Anonymkode: 8f87a...466 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #27 Skrevet 8. januar 2019 På 19.8.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev: Har hatt en kjærlighet i livet....vi er gift og jeg elsker mannen min vanvittig høyt.. Han er blitt impotent...vi har ikke gjennomført samleie på litt over 2 år...tror jeg kan telle på en hånd de gangene vi har hatt sex på andre måter de siste 2 åra...og jeg sliter skikkelig! Sexlivet var ok tidligere. Så begynte ting å svikte...jeg ble usikker på om det var meg....jeg har gått ned i vekt og har samme vekt som da vi traff hverandre nå, vil påstå at jeg er tynn....ikke mager og ikke tykk liksom...har født 2 barn som preger kroppen litt selvfølgelig..trener bekken osv fordi jeg har vært redd for at jeg var for "vid".. det viser seg at mine tiltak ikke funker.. Tror ikke han ville innse hva som skjedde eller noe...for han insisterte på gjennomføre samleier selv om han "krympet".... Han ble irritabel å bo med....veldig dårlig humør. Heldigvis er han en snill og god mann, men dette preget han selv om han ikke ville snakke om det. Temaet var uungålig og jeg har ventet og gitt tid....forsøkt å dytte/motivere og til slutt nærmest sparket(ikke fysisk) han for at han skal oppsøke lege... Potensmidler funker ikke.. han nekter å oppsøke annet enn fastlege.. Forholdet har blitt så rart....litt slitsomt...men jeg elsker han og familien/livet vårt.. Men jeg er 35...det er først nå de siste åra jeg har hatt skikkelig lyst på sex..barna begynner å bli store og det er mer "rom" for det... Savner å bli dominert...tatt... Er redd for hva dette betyr for oss.....opplever at jeg det siste halve året har vært "lett bytte" for enkelte menn...uten at det har skjedd noe..har aldri tidligere hatt lyst på andre.. Noen der ute i samme situasjon? Erfaringer? Tror faktisk ikke jeg klarer å leve uten en penis....men vil ikke leve uten han heller...og dildo er IKKE det samme... Så lurer jeg på hvordan menn opplever ting når man er impotent...mannen min er tydelig tent..men jeg strever med å like å ta på han når den ikke stivner...det er turn off... Dette ble langt... Anonymkode: 4ecb4...8c0 Du må gjerne sende meg pm om du vil snakke med dame i samme situasjon 💜 Anonymkode: 8f87a...466
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #28 Skrevet 8. januar 2019 En liten oppdatering/ fortsettelse... Det er mange ting som spiller inn og gjør situasjonen vanskelig... - verdier. Jeg har giftet meg med mannen, vi har barn sammen. Hva slags person er jeg dersom jeg bare drar....eller finner meg en annen... - samtidig merker jeg at jeg både fasinerer og dras mot et annet menneske....på en måte jeg ikke har opplevd tidligere...jeg har ikke gjort noe med dette men bruker litt før mye tid på å tenke på denne personen.... - jeg er sint på mannen min. Sint fordi han håndterer dette slik som han gjør. Sint fordi han alltid har vært min støttepilar...(VET det er ego...) - Jeg fikser ikke noen form for fysisk kontakt lengre...Jeg plages sånn når han ønsker å gjennomføre typ samleie når han ikke fungerer...Jeg klarer ikke lenger ta på han.. og vil ikke at han skal ta på meg...for det innebærer forventninger... Dette gjør at han nå opplever å bli avvist mye...det påvirker oss....og jeg tror ikke vi kommer til å klare dette... Anonymkode: 4ecb4...8c0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #29 Skrevet 8. januar 2019 På 21.8.2018 den 18.07, Jerry Lee skrev: Depresjoner kan gi impotens. Er han kanskje deprimert? Tror faktisk mannen er dypt deprimert....Men aner ikke hvorfor... Anonymkode: 4ecb4...8c0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #30 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En liten oppdatering/ fortsettelse... Det er mange ting som spiller inn og gjør situasjonen vanskelig... - verdier. Jeg har giftet meg med mannen, vi har barn sammen. Hva slags person er jeg dersom jeg bare drar....eller finner meg en annen... - samtidig merker jeg at jeg både fasinerer og dras mot et annet menneske....på en måte jeg ikke har opplevd tidligere...jeg har ikke gjort noe med dette men bruker litt før mye tid på å tenke på denne personen.... - jeg er sint på mannen min. Sint fordi han håndterer dette slik som han gjør. Sint fordi han alltid har vært min støttepilar...(VET det er ego...) - Jeg fikser ikke noen form for fysisk kontakt lengre...Jeg plages sånn når han ønsker å gjennomføre typ samleie når han ikke fungerer...Jeg klarer ikke lenger ta på han.. og vil ikke at han skal ta på meg...for det innebærer forventninger... Dette gjør at han nå opplever å bli avvist mye...det påvirker oss....og jeg tror ikke vi kommer til å klare dette... Anonymkode: 4ecb4...8c0 Så trist å høre, men da hadde det vært nedre om han kunne tilfredsstille deg med munn /hender. Men desverre er det mange impotente som ikke gjør dette..har dere vurdert sexolog.. Kom deg til det om så alene eller psykolog,du trenger noen å snakke med. Anonymkode: 8f87a...466
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #31 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så trist å høre, men da hadde det vært nedre om han kunne tilfredsstille deg med munn /hender. Men desverre er det mange impotente som ikke gjør dette..har dere vurdert sexolog.. Kom deg til det om så alene eller psykolog,du trenger noen å snakke med. Anonymkode: 8f87a...466 Jeg leste litt for fort,men du forstår... Anonymkode: 8f87a...466
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #32 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg leste litt for fort,men du forstår... Anonymkode: 8f87a...466 Og NEI du er ikke ego dette handler om fortvilelse. Anonymkode: 8f87a...466 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #33 Skrevet 8. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En liten oppdatering/ fortsettelse... Det er mange ting som spiller inn og gjør situasjonen vanskelig... - verdier. Jeg har giftet meg med mannen, vi har barn sammen. Hva slags person er jeg dersom jeg bare drar....eller finner meg en annen... - samtidig merker jeg at jeg både fasinerer og dras mot et annet menneske....på en måte jeg ikke har opplevd tidligere...jeg har ikke gjort noe med dette men bruker litt før mye tid på å tenke på denne personen.... - jeg er sint på mannen min. Sint fordi han håndterer dette slik som han gjør. Sint fordi han alltid har vært min støttepilar...(VET det er ego...) - Jeg fikser ikke noen form for fysisk kontakt lengre...Jeg plages sånn når han ønsker å gjennomføre typ samleie når han ikke fungerer...Jeg klarer ikke lenger ta på han.. og vil ikke at han skal ta på meg...for det innebærer forventninger... Dette gjør at han nå opplever å bli avvist mye...det påvirker oss....og jeg tror ikke vi kommer til å klare dette... Anonymkode: 4ecb4...8c0 PS det mennesket du dras mot er det gjensidige følelser Anonymkode: 8f87a...466
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #34 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: PS det mennesket du dras mot er det gjensidige følelser Anonymkode: 8f87a...466 Tror slikt lett kan skje når man er utsultet på sex Anonymkode: 8f87a...466
Gjest Paramount Skrevet 8. januar 2019 #35 Skrevet 8. januar 2019 (endret) Dette er et problem dere har sammen, og som dere bør forsøke å løse sammen. Ikke hør på de som mener du skal kaste han ut uten videre. Det er et håpløst råd når dere har så mye felles. Endret 8. januar 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #36 Skrevet 8. januar 2019 Kvinner er vel ikke spesielt opptatt av penis og ifølge andre tråder blir damer mye bedre stimulert vha fingrer så kanskje det er løsningen? Anonymkode: ef236...a14
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #37 Skrevet 8. januar 2019 Ingen menn i Norge trenger å være impotent. Det er et valg. Anonymkode: 2a033...90a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #38 Skrevet 8. januar 2019 Vet du, av og til må du bare virkelig si ifra. Han må dra til legen. Kan jo være noe alvorlig. Si at du er redd, be han gjøre det for din skyld. Menn liker ikke å gå til legen, og dette er sikker ekstra vanskelig da de handler om potens. (Min mann er operert for prostatakreft. Vanskelig tema) Snakk sammen. Fokuser på lntimtrening. (Google) Anonymkode: 92bc1...085
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #39 Skrevet 8. januar 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen menn i Norge trenger å være impotent. Det er et valg. Anonymkode: 2a033...90a Stemmer ikke helt.... noen sliter etter prostatakreft. Og dessverre er det flere yngre menn (under 50) som får denne kreften. Anonymkode: 92bc1...085 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #40 Skrevet 8. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer ikke helt.... noen sliter etter prostatakreft. Og dessverre er det flere yngre menn (under 50) som får denne kreften. Anonymkode: 92bc1...085 Disse tilbys implantat. Anonymkode: 2a033...90a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå