AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Jeg mener med tanke på hvor enkelt det er for dere å finne en partner av det motsatte kjønn, dere har alle den sikkerheten og tryggheten med at dere alltid vil være i stand til å finne en partner enten det er for å være i et forhold eller for å ha sex. Å ha det på plass er det viktigste i livet, det er for de fleste en fortusetning for å ha indre ro og fred. Jeg kan se for meg at dere ikke tenker så mye over hvor priveligerte dere med tanke på dette, at det blir som en slags selvfølge, eller tar jeg feil? For menn er det veldig vanskelig å få en partner, spesielt siden dere ikke går etter utseende men dere legger mer vekt på hvor populær personen er, neste gang dere har en dårlig dag kan det her være noe å tenke på, dere er utrolig heldige 😊 Anonymkode: 5d88c...933 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Ikke så enkelt om du er en tjukk kvinne. Anonymkode: 94e86...61b 11
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke så enkelt om du er en tjukk kvinne. Anonymkode: 94e86...61b dersom man som kvinne har problemer med å finne en partner, da har man ikke lyst nok på en partner, å opprettholde et "helt ok" utseende skal ikke mye til, og det er alt som kreves for å få en drøss av matcher på datingapper f.eks Anonymkode: 5d88c...933
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Jeg er så dritheldig at jeg har aldri hatt en partner, og jeg er en voksen kvinne som ser helt ok ut. Anonymkode: 5bdb4...5f9 19
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så dritheldig at jeg har aldri hatt en partner, og jeg er en voksen kvinne som ser helt ok ut. Anonymkode: 5bdb4...5f9 Kan jeg spørre hva slags metoder du har brukt? Er du f.eks på byen eller på datingapper? Anonymkode: 5d88c...933
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Jeg ser at tråden har fått en del visninger nå, jeg håper flere vil ta seg tid til å svare! Bare et ja/nei holder, altså som svar på om dere tenker over hvor heldige dere er eller ikke Anonymkode: 5d88c...933
Valmuefrø Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Dette er ikke kjønnsbetinget. Utseende og personlighet er det som teller ute i det frie marked. De fleste kan få seg et ligg/kjæreste om de fjerner krav og er åpne for det. Det å finne den riktige kjæresten er noe mer komplisert. Jeg ser likevel poenget ditt. 14
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener med tanke på hvor enkelt det er for dere å finne en partner av det motsatte kjønn, dere har alle den sikkerheten og tryggheten med at dere alltid vil være i stand til å finne en partner enten det er for å være i et forhold eller for å ha sex. Å ha det på plass er det viktigste i livet, det er for de fleste en fortusetning for å ha indre ro og fred. Jeg kan se for meg at dere ikke tenker så mye over hvor priveligerte dere med tanke på dette, at det blir som en slags selvfølge, eller tar jeg feil? For menn er det veldig vanskelig å få en partner, spesielt siden dere ikke går etter utseende men dere legger mer vekt på hvor populær personen er, neste gang dere har en dårlig dag kan det her være noe å tenke på, dere er utrolig heldige 😊 Anonymkode: 5d88c...933 Hyyyysj, la nå kvinner tro at de er ulykkelige.. Anonymkode: 8f101...197 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hyyyysj, la nå kvinner tro at de er ulykkelige.. Anonymkode: 8f101...197 🤣 Anonymkode: 5d88c...933
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 5 minutter siden, Valmuefrø skrev: Dette er ikke kjønnsbetinget. Utseende og personlighet er det som teller ute i det frie marked. De fleste kan få seg et ligg/kjæreste om de fjerner krav og er åpne for det. Det å finne den riktige kjæresten er noe mer komplisert. Jeg ser likevel poenget ditt. Jeg mener heller ikke at det er kjønnsbetinget, jeg peker bare på den enorme fordelen dere har. Veldig mange menn sliter veldig med å finne en partner, ta for eksempel introverte menn, som trives med å holde på en liten vennekrets, og som foretrekker å bli hjemme fremfor å dra på alle slags sosiale eventer, men som samtidig har en veldig bra personlighet. I den situasjonen får man ikke vist at man har en attraktiv personlighet på datingapper f.eks. Men vil du svare på spørsmålet? Om du tenker over hvor heldige kvinner er Anonymkode: 5d88c...933 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 Kvinner har vel akkurat det samme problemet når det gjelder å finne «den rette» som menn har? Hvis det er snakk om å finne noen, *hvem som helst*, å ha seg med, og hvis det liksom skal være så mye enklere for kvinner, så må det da i tilfelle skyldes at menn tar hva og hvem som helst? Er det tilfellet? Hvis ja, er årsaken til denne grunnleggende forskjellen at menn tar et hvilket som helst hull så lenge de får seg noe. Så hvorfor skylde på kvinner? 🤷🏻♀️ Hvis du ikke er attraktiv på datingmarkedet, må du starte med det eneste du kan endre: Deg selv. Å sitte bak skjermen og skylde på kvinner og/eller synes synd på seg selv hjelper på ingen måte ikke. Anonymkode: b272d...4fe 24
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2018 #12 Skrevet 19. august 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan se for meg... Anonymkode: 5d88c...933 Jeg tror at det er der problemet kan ligge. Selv om ts "kan se det for seg", er det ikke helt sikkert at det er slik ting virkelig er. Å være veldig "menn kontra kvinner"- overbevist vitner om en sort/hvitt-tenking som ikke har stort med virkeligheten å gjøre. Menn og kvinner har det på alle vis, uansett om de er menn eller kvinner. Å joda. Jeg tror at ts har gått seg mentalt askefast inne i en blindvei nå og står å stanger mot den innerste muren. Jeg anbefaler ts å forsøke å snu og komme seg ut i klare og sirkulerende tanker igjen. Dette er godt ment. 🌻 Endret 19. august 2018 av Hoppetaujenta 15
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #13 Skrevet 19. august 2018 Jeg er kvinne, og menn har lyst til å ligge med meg. Mange vil også være sammen med meg. Men det hjelper lite når jeg ikke tenner på dem, fordi de ikke forstår meg eller ser verden på samme måte som meg. Anonymkode: 3d317...f82 15
Fugleskremsel Skrevet 19. august 2018 #14 Skrevet 19. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener heller ikke at det er kjønnsbetinget, jeg peker bare på den enorme fordelen dere har. Veldig mange menn sliter veldig med å finne en partner, ta for eksempel introverte menn, som trives med å holde på en liten vennekrets, og som foretrekker å bli hjemme fremfor å dra på alle slags sosiale eventer, men som samtidig har en veldig bra personlighet. I den situasjonen får man ikke vist at man har en attraktiv personlighet på datingapper f.eks. Men vil du svare på spørsmålet? Om du tenker over hvor heldige kvinner er Anonymkode: 5d88c...933 Hva med introverte kvinner, som trives med å holde på en liten vennekrets, og som foretrekker å bli hjemme fremfor å dra på alle slags sosiale eventer, men som samtidig har en veldig bra personlighet. I den situasjonen får man ikke vist at man har en attraktiv personlighet på datingapper Hva får deg til å tro at det er enklere for dem? Nei... Hvis menn ikke klarer å finne seg en partner, så vil de det ikke nok. 16
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #15 Skrevet 19. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener med tanke på hvor enkelt det er for dere å finne en partner av det motsatte kjønn, dere har alle den sikkerheten og tryggheten med at dere alltid vil være i stand til å finne en partner enten det er for å være i et forhold eller for å ha sex. Å ha det på plass er det viktigste i livet, det er for de fleste en fortusetning for å ha indre ro og fred. Jeg kan se for meg at dere ikke tenker så mye over hvor priveligerte dere med tanke på dette, at det blir som en slags selvfølge, eller tar jeg feil? For menn er det veldig vanskelig å få en partner, spesielt siden dere ikke går etter utseende men dere legger mer vekt på hvor populær personen er, neste gang dere har en dårlig dag kan det her være noe å tenke på, dere er utrolig heldige 😊 Anonymkode: 5d88c...933 Nei det er ikke det viktigste i livet. For kvinner er det faktisk viktig å finne en man klaffer med, får følelser for, å det er ikke selvsagt at man finner. Jada jeg kunne sikkert reist på byen å dratt med meg en fyr hjem hver helg, har også en kompis som er gira på sex med meg, hinter nesten annenhver dag, men jeg kan absolutt ikke se det for meg, han er ikke min type overhodet å det å dra med seg random mannfolk hjem fra byen gir meg ingenting. Anonymkode: 96530...bba 9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #16 Skrevet 19. august 2018 Du har jo misforstått. Kvinner har ikke lett for å finne en partner, de har lett for å få tilfeldig sex. Og halvdårlig sex med mange ulike menn gir veldig lite tilfredsstillelse for kvinner. Anonymkode: 5e494...f42 38
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #17 Skrevet 19. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo misforstått. Kvinner har ikke lett for å finne en partner, de har lett for å få tilfeldig sex. Og halvdårlig sex med mange ulike menn gir veldig lite tilfredsstillelse for kvinner. Anonymkode: 5e494...f42 Dette. Jeg har ikke noe problem å få meg et ligg på byen, men det gir meg jo absolutt ingenting. Men å få noen til å bli sammen med meg, er jammen meg ikke lett. Så tydeligvis er det personligheten min det er noe galt med, ikke kroppen. Anonymkode: 0ac38...db3 8
T-Rex Skrevet 19. august 2018 #18 Skrevet 19. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg mener med tanke på hvor enkelt det er for dere å finne en partner av det motsatte kjønn, dere har alle den sikkerheten og tryggheten med at dere alltid vil være i stand til å finne en partner enten det er for å være i et forhold eller for å ha sex. Å ha det på plass er det viktigste i livet, det er for de fleste en fortusetning for å ha indre ro og fred. Jeg kan se for meg at dere ikke tenker så mye over hvor priveligerte dere med tanke på dette, at det blir som en slags selvfølge, eller tar jeg feil? For menn er det veldig vanskelig å få en partner, spesielt siden dere ikke går etter utseende men dere legger mer vekt på hvor populær personen er, neste gang dere har en dårlig dag kan det her være noe å tenke på, dere er utrolig heldige 😊 Anonymkode: 5d88c...933 Idiot. Jeg mener det. 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #19 Skrevet 19. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har vel akkurat det samme problemet når det gjelder å finne «den rette» som menn har? Hvis det er snakk om å finne noen, *hvem som helst*, å ha seg med, og hvis det liksom skal være så mye enklere for kvinner, så må det da i tilfelle skyldes at menn tar hva og hvem som helst? Er det tilfellet? Hvis ja, er årsaken til denne grunnleggende forskjellen at menn tar et hvilket som helst hull så lenge de får seg noe. Så hvorfor skylde på kvinner? 🤷🏻♀️ Hvis du ikke er attraktiv på datingmarkedet, må du starte med det eneste du kan endre: Deg selv. Å sitte bak skjermen og skylde på kvinner og/eller synes synd på seg selv hjelper på ingen måte ikke. Anonymkode: b272d...4fe Hei, hvis du leser innlegget mitt nøye så ser du at jeg ikke legger noen form for skyld på kvinner, mitt poeng handler heller ikke om det å "finne den rette". Jeg peker bare på hvor heldige dere er som får masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, ofte uten å måtte legge inn en innsats for det. Hvis du bruker litt tid til å sette deg inn i menns situasjon, der man må se youtube videoer og følge mange forhåndregler for å komme i kontakt med en kvinne så skjønner du kanskje poenget mitt bedre. Når det gjelder spørsmålet ditt som jeg streka under så er det ikke nøyaktig det jeg mener, sier ikke at menn tar hvem som helst men alt som skal til er at kvinnen ser helt ok ut, da vil hun ha null problem med å få mye oppmerksomhet fra menn. Jeg er heller ikke uattraktiv på datingmarkedet, hvor kommer disse antakelsene fra? Har du en dårlig dag? Anonymkode: 5d88c...933
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #20 Skrevet 19. august 2018 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at det er der problemet kan ligge. Selv om ts "kan se det for seg", er det ikke helt sikkert at det er slik ting virkelig er. Å være veldig "menn kontra kvinner"- overbevist vitner om en sort/hvitt-tenking som ikke har stort med virkeligheten å gjøre. Menn og kvinner har det på alle vis, uansett om de er menn eller kvinner. Å joda. Jeg tror at ts har gått seg mentalt askefast inne i en blindvei nå og står å stanger mot den innerste muren. Jeg anbefaler ts å forsøke å snu og komme seg ut i klare og sirkulerende tanker igjen. Dette er godt ment. 🌻 hva slags "problem" er det du mener at jeg har? hva med å komme med et motargument, jeg vil gjerne høre om jeg tar fullstendig feil, når jeg mener at kvinner er veldig heldige som med minimal innsats, kan få stor oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Til info så har jeg ikke problemer på "datingmarkedet", jeg lå i natt og tenkte over hvor enorm innsats det krevde av meg for å få meg en partner. var da jeg startet denne tråden Anonymkode: 5d88c...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå