AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Hva tror dere skjer etter døden, dere som tror på noe? Har noen prøvd regresjonsterapi? hvordan opplevde dere dette? Hva vet dere omforrige liv, livet mellom livene osv? Anonymkode: f33fe...b6f
BMW 5-serie 535D Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Havner i jorden og alt blir borte
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere skjer etter døden, dere som tror på noe? Har noen prøvd regresjonsterapi? hvordan opplevde dere dette? Hva vet dere omforrige liv, livet mellom livene osv? Anonymkode: f33fe...b6f jeg VET ingenting. Ting er slik det er uansett. Jeg tror sjelen lever videre, men kroppen forsvinner. jeg tror også de som får stor betydning for oss i livet er noen vi har hatt med å gjøre i tidlgiere liv og evt skal møte igjen i neste liv. Anonymkode: 4a0b4...6e0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 Jeg håper sjelen følger med videre, og kan følge med litt på de jeg er glad i. Ikke prøvd regresjonsterapi, og vet ikke om jeg hadde turt - men høres interessant ut. Anonymkode: 3234e...08e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Jeg har bare forakt for slike ting. Det er svindlere som utnytter sårbare mennesker i sorg. Anonymkode: 21ecf...236
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Jeg tror at sjelen lever videre og at man møtes igjen en gang på et eller annet vis. Jeg mistet min svigerfar i dag og jeg følte at han var tilstede sammen med oss i dag selv om han er død. Jeg velger å tro at man på ett eller annet vis lever videre. Sorgen blir enklere å takle da. Anonymkode: 3b95e...086
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Jeg tror på reinkarnasjon, og har prøvd regresjon en gang. Gikk da tilbake til ett tidligere liv, som hadde stor betydning for dette livet. Jeg tror og på karma, og at man kan få det tilbake i neste liv og. Men selv om jeg tror på dette, så vet jeg jo overhodet ikke hva som skjer når vi dør. Det gjør jo ingen. For meg er det nok betryggende, å tenke at den dagen jeg dør, så blir jeg født på ny. Anonymkode: 2aff6...b8d 1
nordicfox Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror på reinkarnasjon, og har prøvd regresjon en gang. Gikk da tilbake til ett tidligere liv, som hadde stor betydning for dette livet. Jeg tror og på karma, og at man kan få det tilbake i neste liv og. Men selv om jeg tror på dette, så vet jeg jo overhodet ikke hva som skjer når vi dør. Det gjør jo ingen. For meg er det nok betryggende, å tenke at den dagen jeg dør, så blir jeg født på ny. Anonymkode: 2aff6...b8d Hvor fikk du gjort det eller med hvem? Send meg veldig gjerne en PM om du har noen å anbefale!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 Jeg vil ikke bli født på ny. Jeg vil til himmelen og ha det fint. Anonymkode: 3ef03...6a5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 Jeg tror sjelen lever videre, men ikke i form av et separat ego slik man opplever på jorden. Jeg tror man blir forent med en "større felles bevissthet". Anonymkode: 03f27...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå