Gå til innhold

Når en gammel bekjent kun tar kontakt når han jobber overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

For snart 10 år siden så hadde vi sex et par måneders tid. Hvert år etter dette har han tatt kontakt for å høre hvordan det går. Har ikke hørt fra han på 3-4 år nå før jeg fikk melding seint en kveld. Han var på jobb utenom normale arbeidstider/overtid. Vet ikke helt hva han jobber med eller noe, men svarte nå på meldinga å forsto at han hadde fast følge og hun var gravid.

Har selv fast følge gjennom mange år og fikk barn for et halvt år siden. Så fortalte mannen om meldingen og hva jeg svarte og litt sånt. Det er normalt for oss å snakke om hvem vi har pratet med fra dag til dag. 

Opplever i hvert fall at denne vennen aldri svarer på eller åpner snapchat (der jeg fikk meldingen) med mindre han er på jobb. 4 og 5 dager etter, alltid etter klokken 16, alltid på jobb og aldri ellers. 

Er ikke dette litt merkelig?

Anonymkode: 0e27c...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærligtalt så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du bryr deg.

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Ærligtalt så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du bryr deg.

Neivel. La meg nå lure her da siden jeg ikke spør noen andre om temaet. 

Er det ikke rart å ta kontakt årlig med noen du hadde sex med kanskje 4 ganger for 10 år siden? Bor ikke i nærheten av hverandre og har heller ingen felles venner.

Skrevet

Hvorfor vil du fortsatt ha kontakt med han når dere hadde et seksuelt forhold? Du har mann og barn, han har en gravid kjæreste...Tipper det er det grønne gresset på den andre siden som tiltrekker han når han er lei av kjæresten!

Og det er nettopp sånne forbindelser som kan ødelegge forhold. 

Anonymkode: 01fc1...a83

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du fortsatt ha kontakt med han når dere hadde et seksuelt forhold? Du har mann og barn, han har en gravid kjæreste...Tipper det er det grønne gresset på den andre siden som tiltrekker han når han er lei av kjæresten!

Og det er nettopp sånne forbindelser som kan ødelegge forhold. 

Anonymkode: 01fc1...a83

Jeg svarer men tar aldri kontakt.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke rart å ta kontakt årlig med noen du hadde sex med kanskje 4 ganger for 10 år siden? Bor ikke i nærheten av hverandre og har heller ingen felles venner.

Det er ikke rare at han tar kontakt med deg enn at du faktisk svarer han.

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Det er ikke rare at han tar kontakt med deg enn at du faktisk svarer han.

Normal høflighet?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Normal høflighet?

Eller veldig interessert og desperat dersom han er innbilsk nok og bruker fantasien ;)

Skrevet
3 timer siden, Sportsbabe skrev:

Eller veldig interessert og desperat dersom han er innbilsk nok og bruker fantasien ;)

😂😂😂😂

Skrevet

Han lukta alltid så rart, det er det jeg husker med han. Tror du ikke at når han har tatt kontakt årlig at jeg ville hoppa på om jeg hadde hatt lyst? 😜

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men du vanner ugraset hver gang du svarer. Og han høres psycho ut.

• Liker 6
Skrevet

Han har garantert dårlig samvittighet (med god grunn, gravid kone, gammel f'in good friend osv..😜) over å ta/ha kontakt med deg når han bare kontakter/åpner snaps/svarer på bestemte tider.

Han har det vel ikke helt supert da og mimrer/ fisker i dammen din.. fisk litt selv da om du er så nysgjerrig😉 spør om graviditeten går fint og hvordan kona har det ellers osv. . Barna deres blir jo på ca samme alder, foreslå en playdate! Hahahaha  så får du se om han er like ivrig! 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du han på snap da? Hvis det var 10år siden du hadde sex med han og snap fantes vel ikke da.

Som @Tøytigern sier, så vanner du ugrasset.

Anonymkode: 4da87...32b

• Liker 5
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du han på snap da? Hvis det var 10år siden du hadde sex med han og snap fantes vel ikke da.

Som @Tøytigern sier, så vanner du ugrasset.

Anonymkode: 4da87...32b

Fikk snap uten å ha aksepterer en forespørsel. 

Skrevet

Oppdaget nok en gang at han kun sender snap når han er alle andre steder enn hjemme så jeg svarte bare på snappen og blokkerte han etterpå. Uansett hva han måtte være ute etter så er ikke jeg ute etter noe.

Skrevet

Nei, det er ikke rart at han sender meldinger til andre damer, når han er alene og ikke kan bli tatt for det av damen sin. Han gjør det antagelig fordi han enten var forelsket i deg, eller fordi han syns sexen var bra og kunne tenke seg å gjenta det. Men uansett gjør han det garantert ikke fordi han bryr seg så himla mye om hvordan det går med deg. Skjønner ikke hvorfor du svarer om dere er ferdig med hverandre. 

Anonymkode: 16dca...ca9

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke rart at han sender meldinger til andre damer, når han er alene og ikke kan bli tatt for det av damen sin. Han gjør det antagelig fordi han enten var forelsket i deg, eller fordi han syns sexen var bra og kunne tenke seg å gjenta det. Men uansett gjør han det garantert ikke fordi han bryr seg så himla mye om hvordan det går med deg. Skjønner ikke hvorfor du svarer om dere er ferdig med hverandre. 

Anonymkode: 16dca...ca9

9 år siden vi møttes et par ganger for dårlig sex og siden jeg besvarte et par meldinger så har jeg følelser for han? 😂

Skrevet

Mulig han kjeder seg på jobb, samtidig føler han seg nok litt attraktiv når du gidder å svare. 

Skrevet
1 time siden, ti10 skrev:

Mulig han kjeder seg på jobb, samtidig føler han seg nok litt attraktiv når du gidder å svare. 

Hvorfor opprettholde 5 meldinger i året i 9 år?

Skrevet

Tja, det må jo han svare for. Kan hende han har behov for oppmerksomhet når han føler seg oversett av samboeren? Godt mulig han sender (eller har sendt) til flere, men fortsetter å sende til deg fordi du er den eneste som svarer?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...