Gå til innhold

Hvem burdte man gå for? Og hvorfor.

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

"Hilsen en med universitets(-)utdannelse", I see what you did there  😖 Språkrådet er forresten landets fremste troll.

:kaklehone:Når det er skrevet, jeg er ikke noe språkpoliti, virkelig ikke. Vi har alle noen skrivefeil fra tid til, hvorav de fleste stammer fra autokorrektur, fra missklikk på tastaturet, eller bare slurv generelt. Men ser jeg en skrivefeil som opplagt ikke kan tilskrives slike feil, vel...da liker jeg å rette på dem. Det er ikke vondt ment, og jeg forventer at andre gjør det samme med meg. 

:link:

Anonymkode: fccbb...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er psykopaten av de aktuelle kandidatene?

Anonymkode: e9199...5bb

Skrevet
15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

"Hilsen en med universitets(-)utdannelse", I see what you did there  😖 Språkrådet er forresten landets fremste troll.

Når det er skrevet, jeg er ikke noe språkpoliti, virkelig ikke. Vi har alle noen skrivefeil fra tid til, hvorav de fleste stammer fra autokorrektur, fra missklikk på tastaturet, eller bare slurv generelt. Men ser jeg en skrivefeil som opplagt ikke kan tilskrives slike feil, vel...da liker jeg å rette på dem. Det er ikke vondt ment, og jeg forventer at andre gjør det samme med meg. 

Se der ja, skal selvfølgelig stå: "fra tid til annen". Klassisk slurvefeil, karma biter meg i ræva som vanlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...