gladogvanlig Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Leste om en jente på forum som digget å runke typen mens han sugde brystmelken hennes. Det er en stil jeg kan like. Flere som skjønner at det er pirrende? Har verken barn eller gravid mage, men dette må prøves. 2
Elaine Marley Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Tråden er ryddet for brudd på seksualitetforumets retningslinjer. Elaine Marley, mod.
gladogvanlig Skrevet 19. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2018 Noen som kan dele erfaringer - evt på pm?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Hei der mann. Kvinner som produserer brystmelk assosierer dette med mat til babyer. Ikke runkemateriale på KG. Anonymkode: 93497...fdd 2
stan Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Kanskje ikke helt det samme. Men når vi hadde sex mens brystene var fulle av melk, kom det ofte en liten fontene av melk. Det løste vi enkelt ved at jeg tok en liten sup. Melken smakte fantastisk, men neimen om jeg vil drikke opp melken til ungen vår. For noen måneder var puppene for ungen. Nå er de igjen tilgjengelige for felles glede. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå